- 17.5.06 00:21
-
Esmu redzējusi milzīgā formātā autobusa pieturā.
Neuzrunā. Jo šis impulss ir pārāk spēcīgs un pārāk manipulējošs (izriet no bailēm, nevis loģikas), lai es atļautu tam sevi ietekmēt. Kad redzēju pirmo biedējošo socialku savā mūžā (šķiet, kaut kas iz "izglāb draugu") sērijas, tad tā iedarbojās. Bet, ja ir acīmredzams, ka reklāmists ir izgājis uz vieglāko un stereotipiskāko risinājumu - es nostājos pozīcijā "neesmu tāda idiote, lai mani uz to paķertu".
Bet, protams, vienmēr jau visvieglāk ir uzbliezt kaut ko tādu, kas ir pietiekami atbaidošs socialkas gadījumā vai pietiekami šķebinoši glancēti salds gandrīz jebkuram citam produktam, lai paķertu "vidusmēra cilvēku". Tieši tas mani visvairāk kaitina reklāmā.