- pārdomas
- 10/24/06 09:51 am
-
Viens no lielākajiem izaicinājumiem, strādājot ar 'gudrajiem' zvanu pārvaldes risinājumiem, ir domāt ārpus tiem principiem, kurus mēs uzskatām par nedalīti saistītiem ar balss sakariem. Citās ar tehnoloģijām saistītās jomās to pielietojumu veids ir būtiski mainījies. Bet ne ar balss risinājumiem; Tā vien liekas, ka mēs joprojām par sakaru risinājumu domājam kā par nedaudz uzlabotu switchboard, kur operatores/vadu spraudītājas pienākumus ir pārņēmusi tehnoloģija. Pāris pielikumi tavai un manai ērtībai - un tas arī viss. Viens no, manuprāt, retajiem, ārpuskastes domāšanas produktiem ir tapi. Lai gan tas arī izskatās kā tikai neliels palīgs vieglākai kontaktu organizēšanai un papildus kanāls brīdināšanai par ienākošu zvanu, veids, kā tas tiek sasaistīts ar jau esošām sadarbības sistēmām un ietekmē sakaru izmantošanu, nodrošināja tādus pielietojumus, kuri bija būtiski atšķirīgi un deva iespēju nākošajam solim uz dažādu sakaru mehānismu apvienošanu.
Mēģinu sevi pieradināt pie domas, ka ir nepieciešams atkāpties un skatīties uz visu sadarbības procesu kopumā, zīmēt shēmas un meklēt līdzīgus uzvedības modeļus starp dažādiem komunikācijas mēdijiem.
No daudz praktiskākas puses piedāvāju jums saiti uz daudzu valstu PSTN toņu bibliotēku: viens 'musthave' no rīkiem, ja nepieciešams integrēt sakaru risinājumu starp dažādām valstīm.