1.3.16 15:18 - ...pārcenotām kartona plāksnītēm. 2/3 daļa. Digitālais laikmets.
Gamer tauta nav homogēna(bet kura tauta tad ir?). Var dalīt pa žanriem, spēlēšanas biežuma, demogrāfijas un kā tik vēl ne. Šajā gadījumā es iedalīšu 2ās daļās: grinders un explorers.
1ie ir tie kas koncentrējas uz dažām spēlēm, biežāk tās ir ar bezgalīgu spēlēšanas ilgumu, kā tas ir ar competitive vairākspēlētāju spēlēm. Taču pie šī ar var pieskaitīt speedrunners, kuri ne vienmēr sacenšās viens pret otru, bet arī paši pret sevi. Šis tips ņem un maļ un maļ attiecīgo spēli, lai tuvinātos perfektajai partijai.
2ie ir tie kas nevar nostāvēt uz vietas un čakli darbina torrentus vai atver savu maku leģendārajiem "Steam Sales" darījumiem, nereti pat nepabeidz vienu spēli, kā sāk kādu jaunu.
Es piederēju pie melderiem, man pastāvīgi bija visai monogāmas attiecības ar kādu konkrētu nosaukumu. Tā izteikti tas iesākās ar MMORPG1 sauktu par "MU", tālāk bija "World Of Warcraft", kam sekoja "League Of Legends". Daudz mana laika tika iesūkts šajos melnajos caurumos. Attiecīgi "WoW" tās bija ~35 diennaktis un "LoL" tās varētu būt ((3000 mači X 40 min)/60 min)/24 h = 62.5 diennaktis tīra spēlēšanas laika.
Pēc šķiršanās no "League Of Legends" tikai likumsakarīgi ka bija parādījies vakums, mans prāts spēji vēlējās tikt nodarbināts ar kaut ko, kas kaislīgi aizrautu un būtu absolūti nelietderīgs. Savos meklējumos uzdūros elektroniskai, krājamo kāršu spēlei "Might and Magic - Duel Of Champions."
Ubisoft iedeva nelielai izstrādāju grupiņai licenzi un kaudzi ar neizmantotām un izmantotām bildītēm no pārējām Might and Magic visumu veidojošām spēlēm. Šī komanda sarakstīja tekstus uz tām un radīja savu "Magic The Gathering"2 klonu. Šis bija laiks pirms "Hearthstone" un kapitālu īpašniekiem bija tikai svaigi pielecis ka krājamo kāršu spēles ir ideālas free-to-play biznesa modelim. Savilināt cilvēkus par brīvu un tad dzīvot uz to rēķina, kuri vēlas tikt pie satura ātrāk.
Spēle vilināja ar šo biznesa modeli, bija daudz aicinošāka nekā "Magic The Gathering Online", kur kārtis maksāja to pašu neveselīgi lielo čunguru, kā dzīvē. Arī vilināja skaistie kāršu attēli un, iespējams, vēl man bija iekšā tas mazais puika, kurš dikti vēlējās spēlēt "Duel Monsters".
Tie apstākļi lika man atnākt, bet kas lika palikt bija tieši sabiedrība ar kuru caur IRC3 čatu pavadīju savu tiesu laika, kur ne tikai aprunājām metaspēles4 smalkumus, bet arī par to cik derīgi, meiteņu pievilināšanai, ir gari mati un tādā garā. Tas tolaik bija diezgan neaizstājami, jo biju NEET5 stadijā un šāds sabiedrisks kontakts, kaut elektronisks, bija ievērojami labāks nekā nekas.
Taču šis laikmets gāja vien pāris mēnešus.
Tā arī nevarēju sagaidīt jaunu kontentu no izstrādātājiem, spēle šķita dievu pamesta, tāda bija viņas aura, par ko liecināja nepārtraukti vaidi, ka spēle mirst, no komūnas puses. Tomēr, kā vecmamma, no kuras mazbērni gaida mantojumu, tā atteicās mirt, līdz tik pirms pāris mēnešiem bija pēdējais jauninājums. Šī ideja tolaik mani nešausmināja, bet jauna satura trūkums traucēja, partijas neatšķīrās viena no 2as nemaz, kur agrāk nereti iegrūdu 12 stundas laika, pat 12 minūtes šķita par daudz.
Tā arī man izbeidzās šis romāns, grūtākais bija pamest IRC čata cīņubiedrus, bet bija jākustās uz priekšu, pretī nākamajam laikmetam.
turpinājums sekos...
1MMORPG - massive multiplayer role playing game, 100iem cilvēku veido un spēlē savas lomas vienā serverī.
2Magic The Gathering - krājamo kāršu spēļu ciltsmāte, arī dārga, kā jau lietas, kuras sevi sauc par oriģinālām, var sevi pārdot.
3IRC - internet relay chat, which 1337 h4cker5 use.
4Metaspēle - apzīmē tādu kā spēli spēlē, kas apraksta kuras stratēģijas ir populārākās, spēcīgākās un kā pret tām cīnīties?
5NEET - not employed, education or training.