Apraksts par...

Jaunākais

1.3.16 15:18 - ...pārcenotām kartona plāksnītēm. 2/3 daļa. Digitālais laikmets.

    Gamer tauta nav homogēna(bet kura tauta tad ir?). Var dalīt pa žanriem, spēlēšanas biežuma, demogrāfijas un kā tik vēl ne. Šajā gadījumā es iedalīšu 2ās daļās: grinders un explorers.

    1ie ir tie kas koncentrējas uz dažām spēlēm, biežāk tās ir ar bezgalīgu spēlēšanas ilgumu, kā tas ir ar competitive vairākspēlētāju spēlēm. Taču pie šī ar var pieskaitīt speedrunners, kuri ne vienmēr sacenšās viens pret otru, bet arī paši pret sevi. Šis tips ņem un maļ un maļ attiecīgo spēli, lai tuvinātos perfektajai partijai.

    2ie ir tie kas nevar nostāvēt uz vietas un čakli darbina torrentus vai atver savu maku leģendārajiem "Steam Sales" darījumiem, nereti pat nepabeidz vienu spēli, kā sāk kādu jaunu.

    Es piederēju pie melderiem, man pastāvīgi bija visai monogāmas attiecības ar kādu konkrētu nosaukumu. Tā izteikti tas iesākās ar MMORPG1 sauktu par "MU", tālāk bija "World Of Warcraft", kam sekoja "League Of Legends". Daudz mana laika tika iesūkts šajos melnajos caurumos. Attiecīgi "WoW" tās bija ~35 diennaktis un "LoL" tās varētu būt ((3000 mači X 40 min)/60 min)/24 h = 62.5 diennaktis tīra spēlēšanas laika.

    Pēc šķiršanās no "League Of Legends" tikai likumsakarīgi ka bija parādījies vakums, mans prāts spēji vēlējās tikt nodarbināts ar kaut ko, kas kaislīgi aizrautu un būtu absolūti nelietderīgs. Savos meklējumos uzdūros elektroniskai, krājamo kāršu spēlei "Might and Magic - Duel Of Champions."

    Ubisoft iedeva nelielai izstrādāju grupiņai licenzi un kaudzi ar neizmantotām un izmantotām bildītēm no pārējām Might and Magic visumu veidojošām spēlēm. Šī komanda sarakstīja tekstus uz tām un radīja savu "Magic The Gathering"2 klonu. Šis bija laiks pirms "Hearthstone" un kapitālu īpašniekiem bija tikai svaigi pielecis ka krājamo kāršu spēles ir ideālas free-to-play biznesa modelim. Savilināt cilvēkus par brīvu un tad dzīvot uz to rēķina, kuri vēlas tikt pie satura ātrāk.

    Spēle vilināja ar šo biznesa modeli, bija daudz aicinošāka nekā "Magic The Gathering Online", kur kārtis maksāja to pašu neveselīgi lielo čunguru, kā dzīvē. Arī vilināja skaistie kāršu attēli un, iespējams, vēl man bija iekšā tas mazais puika, kurš dikti vēlējās spēlēt "Duel Monsters".

    Tie apstākļi lika man atnākt, bet kas lika palikt bija tieši sabiedrība ar kuru caur IRC3 čatu pavadīju savu tiesu laika, kur ne tikai aprunājām metaspēles4 smalkumus, bet arī par to cik derīgi, meiteņu pievilināšanai, ir gari mati un tādā garā. Tas tolaik bija diezgan neaizstājami, jo biju NEET5 stadijā un šāds sabiedrisks kontakts, kaut elektronisks, bija ievērojami labāks nekā nekas.

    Taču šis laikmets gāja vien pāris mēnešus.

    Tā arī nevarēju sagaidīt jaunu kontentu no izstrādātājiem, spēle šķita dievu pamesta, tāda bija viņas aura, par ko liecināja nepārtraukti vaidi, ka spēle mirst, no komūnas puses. Tomēr, kā vecmamma, no kuras mazbērni gaida mantojumu, tā atteicās mirt, līdz tik pirms pāris mēnešiem bija pēdējais jauninājums. Šī ideja tolaik mani nešausmināja, bet jauna satura trūkums traucēja, partijas neatšķīrās viena no 2as nemaz, kur agrāk nereti iegrūdu 12 stundas laika, pat 12 minūtes šķita par daudz.

    Tā arī man izbeidzās šis romāns, grūtākais bija pamest IRC čata cīņubiedrus, bet bija jākustās uz priekšu, pretī nākamajam laikmetam.

turpinājums sekos...

1MMORPG - massive multiplayer role playing game, 100iem cilvēku veido un spēlē savas lomas vienā serverī.
2Magic The Gathering - krājamo kāršu spēļu ciltsmāte, arī dārga, kā jau lietas, kuras sevi sauc par oriģinālām, var sevi pārdot.
3IRC - internet relay chat, which 1337 h4cker5 use.
4Metaspēle - apzīmē tādu kā spēli spēlē, kas apraksta kuras stratēģijas ir populārākās, spēcīgākās un kā pret tām cīnīties?
5NEET - not employed, education or training.

20.2.16 08:26 - ...pārcenotām kartona plāksnītēm. 1/3 daļa. Tumšais laikmets.

    Kādu laiku pēc "Pokemonu" triumfa un norieta, vienas citas spēles multiplikācijseriālveidīga reklāma uzradās uz zilajiem ekrāniem. Vismaz šajā spēlē nebija suņu/gaiļu cīņas ekvivalents kā sakrāls sports, tā vietā bija pāris čalīši (pievienojot 1u sieviešu tēlu priekš garšas), kuri pompozi spēlēju spēli Duel Monsters.

    Šī spēle sākumā eksistēja vien uz papīra, mangakas izdomājums, centrālā sižeta ierīce ar ko kustēties no cliffhanger uz cliffhanger. Acīgi cilvēki sāka veidot un izdot attiecīgi pašu spēli, kura, uz mangas popularitātes lauriem pakāpjoties, aizsvilās kā kūlas ugunsgrēks. Līdz ar to šis ir tas retais gadījums, kad reklāma bija pirmā, pēc tam tik sekoja produkts.

    Uz mazu puiku šīs mangas anime adaptācija iedarbojās, kā garīga atklāsme. Viņš cītīgi mēģināja nelaist garām ne 1u sēriju, esot neglābjami ieintriģēts kā gan protagonists izies laukā no kārtējās bezcerīgās situācijas? Vai kāršu dvēsele (heart of the cards) viņam sniegs kārtējo topdeck-oto uzvaru?

    Neizpalika vietējā "Rimi" apciemojums, kur gan par nožēlu bija jāatklāj, ka iesācēja komplekts maksāja ap 20 latiem, kas nu bija 100 sniker batoniņu vērtībā. Piedevām, būtu arī diezgan smagas grūtības atrast kādu ar ko spēlēt šo spēli. Tāda vien dzīve tumšajā, bezkartupeļainajā austrumeiropā.

    Tomēr ierobežojumi stimulē radošumu un es sāku zīmēt pats savas kārtis ar noteikumiem, kuri līdzinājās "Dueļbriesmoņiem". Protams ka mana spēle bija diezgan draņķīga un combodeck, kas sastāvēja no 2ām centrālajām kārtīm "sērkociņš" un "zirņu gāze", bija nesabalansēti stiprs. Tā šīs papīra plāksnītes aizceļoja kur gan vien aizceļo celulozes produkti, pēc to raison d'etre zaudēšanas.

    Mūsdienās, uz "Yu-Gi-OH" atskatoties, tā ir nesabalansēta, slikta dizaina, dārga spēle ar nepievilcīgiem attēliem. Ar žēlumu noskatos uz sīčiem, kuri tajā ievilkti. Būtu labāk tad paši zīmējuši.

turpinājums sekos...

13.2.16 23:09 - ...šo D-grāmatu.

    Par spīti tam ka grafomāniski uzplūdi nav retums, tā arī neesmu uzplijies ar saviem tekstiem publiskā platformā. Tie parasti tika veltīti kādai konkrētai personai, jo vienmēr esmu uzsvēris to ka ir svarīgi zināt savu publiku, savādāk nav jau tik liela nozīme kāda serveri pieķēpāt ar tekstiem, tik pat labi tas varētu būt ne 1a neapciemots baltas lapas kaps.

    Tomēr vairākkārt esmu saņēmis pamudinājumus šādu lietu aizsākt/pamēģināt un tie beidzot ir sasnieguši kritisko masu, kamdēļ iekārtojos šajā vietnē, kur esmu nodomājis reizēm pavārīties par tēmām, kas uz sirds.

Tad dārgais lasītājs varēt šeit sagaidīt:
  • Tekstus kuri satur mīklainas, spēji specifiskas atsauces (kā mans lietotājvārds),
  • Terminus, kuru definīcija manā galvā jau sen nogājusi no sliedēm (vai vispār nav bijusi uz sliedēm),
  • Emocionālu, pārspīlētu vārīšanos par pilnīgiem sīkumiem,
  • Neizdevušos jokus,
  • Neveiklu cenšanos izzināt pasauli.

Please, Enjoy your stay

Powered by Sviesta Ciba