Moon River and Me
polkovņika atkritumi
 
22.-Jun-2012 12:49 am
nujā, man patīk kino ar plakanāku bildi. piemēram pāris dienu atpakaļ atklājās, ka man nemaz nepatīk fransuā ozons, jo a. bija pa ilgiem laikiem uzlicis lietus lāses uz nokaitētiem akmeņiem, bet tur sākumā balss paziņo, ka filma uzfilmēta pēc fasbindera lugas motīviem. un es sāku domāt, ka tā taču vienīgā ozona filma, kura man tā pa īstam patīk, ka visu laiku no ozona gaidu tieši šādas filmas, gaidu un nez kāpēc nesagaidu, un skaidrs kāpēc nesagaidu - jo patiesībā man šajā filmā patīk nevis ozons, kā biju līdz šim iedomājies, bet fasbinders.

man patīk, kad uz ekrāna ir dzīvoklis vai kāds norobežots kakts, kurā cilvēks ieņem savu nolikto vietu un nevibrē pa pasauli kā ikaruss ar novirzi viens metrs. kad fonā ir kāda konkrēta siena, bet uz tās cilvēki kā zīmējumi, kuri ja sēž tad sēž, ja stāv tad stāv. pieceļas, aiziet no punkta a uz punktu b, nostājas tur un pasaka punktā b sakāmo. ja atkal jāiet, tad aiziet uz citu istabu, nostājas punktā c pie citas sienas ar durvju rāmi apkārt kā gleznai un pasaka tur savu sakāmo, un kamera nekustās, tā paliek uzlikta, kamēr aina nav galā, nevis kaut kādi stihiski haosi, kas plūst un mainās un mainīdamies vēl paspēj sasimbolizēt kaut kādu bezvārdu hujevu tuču.
Comments 
22.-Jun-2012 01:15 am
Nu gan uzbrauci Ozonam!
22.-Jun-2012 01:25 am
nē, es neuzbraucu, es priekš sevis noskaidroju. lieta tāda, ka pirms visām redzētajām ozona filmām nebiju redzējis fasbinderu. bet pēdējā gada laikā niznāca noskatīties viņas filmas, no kurām labākā protams angst essen seele auf, kur bija satriecoši labas ainas, kurās viss bija organizēti, bez liekiem žestiem un raustīšanās. ja aktrise stāv pie plīts, tad godīgi stāv pie plīts un runā, bet nēģeris sēž un klausās. ja aktrise iet no plīts pie galda, tad pienāk, apsēžas, smuki saliek rokas un taisni sēžot norunā, kas runājams. tad runā nēģeris. kamera neskraida no viena telpas stūra uz otru. viss ir tīri, minimālistiski un kārtīgi. nekas nenovērš uzmanību, nav nekādu sīkumu un pustoņu. man tas patīk. nu un tagad es skatos to ozona filmu un dzirdu, ka tā pēc fasbindera lugas, un skatos, ka ne tikai pēc lugas, bet arī fasbindera stilā. vienkārši atpazinu. tad atlika tikai no visas filmas kopumā atņemt fasbinderu un tas ozons, kas rezultātā palika pāri nekāds iedvesmojošais vairs neizlikās.
22.-Jun-2012 02:43 am
Tas jau kā salīdzināt "debesis" ar "zemi".
Bet "La robe", tās pašas "8 femmes", "Le temps qui reste" un galugalā "Potiche"- ...
Man atkal "Sous le sable " patika ar to sviestu, kas viņam galvā. Nu un Denēve. "Pilieni" mazliet atgādina "Mazo nāvīti"... un mazliet arī "Nāve Venēcijā".
22.-Jun-2012 09:37 am
jā, nu baseins man arī patika, bet to par tiem nolaupītajiem pusaudžiem neesmu redzējis. kas tur bija ar to denēvi, jāpaskatās vēsturē.
22.-Jun-2012 01:38 am
es nezinu, kāpēc kino cilvēki ir iedomājušies, ka lai būtu filma, ir 80 minūtēs ar kameru jāapskrien apkārt zemeslodei. kāpēc nevar uzlikt to kameru, sakārtot tās priekšā gaismas un interjērus tā lai ir proporcijas un kompozīcija un filmēt epizodi. lai aktieri ieņem savas vietas un daudz neskraidot darbojas savā areālā. kā vorholam - nosēdina savus frīkus un lai runā. jo viņi ir interesanti paši par sevi, nevajag lēkāt trīs dirsu augstumā un karāties virs četriem bezdibeņiem stundā. tā vienkārši filmējot nevajadzēs arī vaidēt par kaut kādiem milzu finansējumiem.
22.-Jun-2012 02:48 am
Jo lielāks mākslenieks jo... bet tas viss ir bullshit. Nevar un nemāk taisīt pēc vienas šnites. Un labi ka tā- ir ko izvēlēties. Labāk palasi šo- http://mzadornov.livejournal.com/67283.html#cutid1
22.-Jun-2012 09:50 am
uzmetu jau aci, bet nu tāds palags, slinkums lasīt. izlasīju kopsavilkumu satori. nezinu, ko tur vispār komentēt, varbūt tam zadornovam pusmūža krīze. un tādu palagu arī vajag vienā bloga ierakstā mācēt sacerēt, izskatās pēc grafomānijas. heh un tas zadornovs pēc skata tik līdzīgs krievijas vēstniekam, bet miesa ir gara forma, tā ka skaidrs. es tādus kā viņš nemaz par īstiem krieviem neuzskatu, kaut kādi čurku krustojumi.

es pats, teiksim, arī esmu ticis pārprasts un nepareizi iztulkots, un nekas, kaut kā jau pārdzīvoju. viss atkarīgs no mākslinieka un mākslas darba "iekšējās lepnības" vai "ambīcijas", nezinu kā labāk pateikt. bet ja pats hermanis un visi kas ar viņu jūtas baigi svarīgie tad tāda iekšējā ambīcija, kas slepeni mitinās arī viņa mākslas darbā pašā, nav nemaz tik laba kvalitāte. es uzskatu, ka mākslas darbam jābūt kaut kādā nozīmē pazemīgam pret ārpasauli un jāaizstāvas nevis ar pretuzbrukumu, bet vienkārši ar savu esību. bet, ja gara diena un nav ko darīt, var jau arī pasašust.
22.-Jun-2012 10:00 am
Tas Zadornova teksts ir tik slikts ("Но далее ещё гениальнее… Извините, генитальнее!"), ka nav saprotams, kurš vispār tādu var ņemt kaut cik nopietni. Nē, nu atradīsies jau protams.
22.-Jun-2012 10:05 am
tieši tā
22.-Jun-2012 10:36 am
varētu padomāt, ka tam ir kāda nozīme, cik kvalitatīva ir kritika, lai tā atstātu iespaidu. urlu saukļi praida laikā arī ir "slikti", bet vai tāpēc viņus neņem nopietni? tas ir jautājums par netaisnības un truluma izplešanos, nevis diskusija par teātri
22.-Jun-2012 10:43 am
Man tam ir nozīme. T.i., ja kāds grib ņemt nopietni to idiotu, viņam piekrist vai teikt kaut ko pretī, lai tā tad ir viņa problēma.
22.-Jun-2012 11:01 am
tikpat labi tā var teikt arī par Putinu "ja kāds ņem nopietni to idiotu, tā ir viņa problēma". neviens jau nestrīdās, ka teksts ir absurds un debīls, diemžēl rakstītājam ir vara, kas viņu atšķir no cibiņa, kuru var aizskrollēt tālāk. ja debīls un nepatiess teksts sasniedz plašus iedzīvotāju slāņus (+/-), tad tā kļūst par sabiedrības problēmu.
22.-Jun-2012 11:18 am
Es arī nestrīdos, bet man tiešām vienalga par cilvēkiem, kuriem tāds Zadornovs vai, teiksim, Busulis ir autoritāte.
22.-Jun-2012 10:45 am
Man vienkārši riebjas slikts teksts, turklāt es pēc tā arī vērtēju cilvēku.
22.-Jun-2012 11:08 am
domā tas trulums kaut kā baigi izplešas? varbūt tas ir tāds konstants lielums visos laikos. ai nezinu. dažreiz liekas, ka tas atkarīgs no cilvēku skaita uz zemes un ka intelekta daudzums ir konstants lielums, un kad to izdala uz lielāku skaitu uz katru galviņu sanāk mazāk. vispār jau man ar liekas, ka trulums pieaug, un ne tikai starp urlām, bet arī inteliģencē. kaut kāda tā inteliģence palikusi bez harizmas un bez olām, tā ka skaistums vairs nav skaists, bet gudrība kaut kāda uz tukšuma bāzes uzzombēta. nav ne jausmas tiešām. bībele jau saka, ka laiku beigās gudrība un mīlestība ies mazumā, tātad tā lineāri.

vot skatos es uz tiem mūsdienu stāriem, kas skaitās skaisti un kaut kā man tas tā neliekas. es arī nesaprotu, kāpēc milzu silikona pupi un biezas lūpas skaitās skaisti, bet šķirba starp priekšzobiem nē, es to vienkārši nesaprotu. manuprāt kaut kāds skaistuma bēbis ir izliets no bļodas kopā ar ziepjūdeni.
22.-Jun-2012 11:13 am
es jau arī nespriežu racionāli. no intelektuāļa viedokļa Jurim ir taisnība, bet es apvainojos un personīgi ņemu pie sirds situācijas, kur notiek netaisnība
22.-Jun-2012 11:22 am
nez, mani vairāk uztrauc kaut kādas akcentu pārbīdes un proporciju izmaiņas kulturālajā vidē, nevis tādi urlu izlēcieni. man liekas, paši krievi, tie kuri gudri, saprot, ka tas ir bulšits. tā vien gribas noskatīties pirmo rokiju, tur jau arī krievi labi atainoti :)
22.-Jun-2012 11:36 am
mhm, uz to, ka gudrie krievi sapratīs, es arī cerēju, bet palasīju komentārus pie šī ieraksta - kritiskās domāšanas īpatsvars bija nožēlojami mazs. jā, labi, labi, interneta komentētāji nav nekāds kritiskās domāšanas paraugs, bet nu KAUT CIK PLEASE

pirmajā rokijā krievus neatceros!
22.-Jun-2012 11:45 am
nebija ja? es nezinu, es vispār neorientējos rokijos, man viņi visi apziņā eksistē kā pretkrievu. tas blondais krievu bokseris laikam nāca vēlāk, otrajā. nu re, es atkal ar savu nezināšanu.
22.-Jun-2012 11:46 am
ceturtajā :)
22.-Jun-2012 11:50 am
ak tad viņi tik daudz tie rokiji?? ak jē. bet pirmais esot ļoti ārthausisks un tur stalone vēl jauns! gribas tiešām kaut kad noskatīties.
22.-Jun-2012 11:52 am
noskaties, tev noteikti patiks. Pirmais it īpaši. Yo, Adrian! Es nesen divus pirmos noskatījos atkal. Pavisam ir seši, pēdējais, kur Stalonne jau vecs.
22.-Jun-2012 10:13 am
bet par to kameras statiskumu un bildes plakanumu tikai sagribējās piebilst, ka tehnoloģiju attīstība diezgan aizmālē acis. ja paskatās vecās filmas, kur tā kamera nav tik mobila, man šķiet viss ir daudz izteiksmīgāk un ir stāsti, bet, kad paskatās mūsdienu filmas (protams ne jau visas, es negribu vispārināt, bet par tendenci) tad bieži, ja atmet visus vizuālos mānekļus un "skaistumus" tad paliek pāri kaut kādi stāstu kroplīši. tā ir - ne katrai fotogrāfijai iespējams noreducēt visus pustoņus uztaisīt to par labu vienkrāsu ielu grafiti
22.-Jun-2012 01:26 pm
Tā viš i...bet no otras puses- iedomājies, kā tas ir spēlēt nevis kafejnīcā ar visu tās vēsturi,putekļiem un netīrajām glāzēm, bet mirkšķināt acis zaļajam fonam?!
22.-Jun-2012 01:32 pm
bet no citas puses atkal pārmērīgi daudz rekvizītu novērš uzmanību, kamēr beigu beigās aktieris pats arī pērvēršas no dieva par rekvizītu.
This page was loaded Apr 25. 2024, 1:03 am GMT.