Uldis ([info]uldy) rakstīja,
@ 2009-03-31 12:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Swedbank serviss
Vakar piezvanīju savam autoparka vadības menedžerim ar lūgumu izdomāt variantus, kā samazināt ikmēneša maksājumus par Saabu - tagad nolemts, ka sieva ar to brauks un pārdot nemēģināsim (tas ir nereāli - dabūt tik eiras, cik mums vajag). Solīja šodien atzvanīt - tad jau manīs, cik patiesi ir teicieni - labākais serviss.

P.S. Kā darbiniekam jau bija labs serviss - paskaties intrā pie kura cilvēka jāiet, aizej un viss tiek nokārtots. Tagad testēju kā klients.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Un
(Anonīms)
2009-05-13 12:30 (saite)
Kā tad tas viss beidzās ar ikmēneša maksājumu samazināšanu?:)

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?