« previous entry | next entry »
Dec. 9., 2011 | 12:29 am
posted by: augsne in pajautaa

Sveiki!

Vai jums ir zināms gadījums, kad apdrošināšanas atlīdzību neizmaksā, jo par nelaimes gadījumu apdrošinātājiem nav ziņots 24h laikā?

Paldies par atbildi jau iepriekš!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

Ms. Johnson

from: [info]lidaka
date: Dec. 9., 2011 - 12:59 am
#

jaa, man bija taa. bet tas taapeec ka kasko vienaa apdroshinaashanas kompaanijaa bija, bet obligaataa citaa. un tad vinji savaa starpaa nesakomuniceeja.

Atbildēt | Diskusija


Ms. Johnson

from: [info]lidaka
date: Dec. 9., 2011 - 01:00 am
#

btw - runa ir par auto apdroshinaashanu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]augsne
date: Dec. 9., 2011 - 01:12 am
#

Nē, par dzīvības apdrošināšanu ar papildu apdrošināšanu nelaimes gadījumos. Bet tur ir tas teikums par 24h. Tas ir formulēts šādi - "nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā jāvēršas pie atbilstoši kvalificēta praktizējoša ārsta, jāpilda ārsta norādījumi un jāpaziņo apdrošinātājam par nelaimes gadījumu." Es sevi mierinu, ka varbūt tās 24h uz to pēdējo teikuma daļu vairs neattiecas, heh.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Dec. 9., 2011 - 10:19 am
#

Es pieļauju domu, ka galvenais ir, ka tu vērsies cik vien ātri iespējams pie ārstiem, nevis ielaid kaiti/bojājumu, lai pēc tam adrošinātāji var teikt, ka nemaksās, jo ja būtu uzreiz vērsies pie apdrošinātājiem, tad nebūtu nekādu problēmu. Tas arī zemāk, par mēnesi pēc negadījuma, pie ārsta jau vērsās uzreiz un darīja visu iespējamo.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Dec. 9., 2011 - 01:41 pm
#

tās 24h attiecas tikai uz "ne vēlāk kā 24 stundu laikā jāvēršas pie atbilstoši kvalificēta praktizējoša ārsta".

lai nav tā, ka tu ar velosipēdu iekļūsti avārijā bez bojājumiem, bet pēc nedēļas vīrs atnāk sadzēries no darba un tevi piekauj un tu apdrošinātājiem saki, ka slimnīcā tu biji dēļ velokritiena.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]augsne
date: Dec. 10., 2011 - 07:10 am
#

Es arī tā domāju, tomēr mulsinošais bija tālāk tekstā, kur aprakstīts, kā jārīkojas apdrošinātā nāves gadījumā - "nekavējoties, bet ne vēlāk kā 48 stundu laikā jāpaziņo apdrošinātājiem, pat tad, ja iepriekš iz paziņots par negadījumu". Tas man likās pilnīgs sviests - sērojošie tuvinieki taču var būt pārāk šokēti, lai vispār atcerētos, ka kaut kāda apdrošināšana bija, turklāt 48 stundu laikā pēc nāves iestāšanās tuvinieki var nemaz neuzzināt, ka cilvēks ir miris. Tā kā kaut kas ar tiem paziņošanas termiņiem tajā līgumā man likās savādi. Bet, nu, šodien bijām bankā - dokumentus paņēma pretī un par zvanīšanu neviens neko nejautāja.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]augsne
date: Dec. 9., 2011 - 01:07 am
#

Eh, sūdīgi. Es gan vēl lieku cerības uz to, ka pēc nelaimes gadījuma cilvēks uzreiz nonāca slimnīcā - attiecīgi tālu prom no savas apdrošināšanas polises, kurā aprakstīts, kā jārīkojas. Varbūt tas var nostrādāt kā kaut kāds vainu mīkstinošs apstāklis.

Bet tā bija situācija ar auto, ja?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Dec. 9., 2011 - 01:08 am
#

ļauj minēt, tavs kantoris sākas uz "B" burta, bet nav Balta :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]augsne
date: Dec. 9., 2011 - 01:14 am
#

Nē, un runa nav par auto apdrošināšanu. :) Tā ir SEB dzīvības un veselības apdrošināšana. Vēl jau gan neviens arī neko nav atteicis, tikai paši tagad pamanījām to teikumu par 24 stundām.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Dec. 9., 2011 - 10:38 am
#

ar SEBu pieredze varētu būt labāka kā ar BTA/Baltikums/Balva.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kaukau
date: Dec. 9., 2011 - 01:46 am
#

katrā gadījumā piesiesies pie katra sīkuma. nezinu SEB juristus, bet zinu citus, kas strādā apdrošināšanas jomā - viņiem tač uzdevums ir atrast punktu, ko Tu, negribēdama, neiznādama, nevarēdama vai tīšām, esi pārkāpusi, lai varētu atlīdzību neizmaksāt.
lai nu kā, ceru, ka man šoreiz nav taisnība un viss beigsies labi!

Atbildēt | Diskusija


from: [info]augsne
date: Dec. 9., 2011 - 04:23 am
#

Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]adelise
date: Dec. 9., 2011 - 02:22 am
#

WTF?
Mani izrakstīja no slimnīcas nedēļu pēc autoavārijas. Uz apdrošināšanu pieteicos aiziet pēc mēneša, kad drīkstēju staigāt - visu pieņēma, viss ok.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]augsne
date: Dec. 9., 2011 - 04:22 am
#

Šis skan mierinoši, paldies. Tieši domāju - nav šis gadījums, tomēr gadās traumas, kad cietušais tajās 24 stundās nemaz nav spējīgs kaut kur zvanīt, tā kā nevarētu būt, ka tur nav kaut kādu rīcības variācijas iespēju.

Atbildēt | Iepriekšējais