pajautaa

« previous entry | next entry »
Jun. 5., 2022 | 09:14 pm
posted by: deloveja_kundze in pajautaa

Nekādi neizdodas ielogoties Swedbankas internetbankā ar eID, visu laiku izmet šādu ziņu: ''Radās eID pievienošanās kļūda, spraudnis nedarbojas. Pārstartē pārlūku un mēģini vēlreiz.'' Esmu pārstartējusi pārlūku daudzas reizes, visi atjauninājumi vietā un palaisti, esmu arī restartējusi datoru, mēģinājusi citu pārlūku un visu citu, kas ienāk prātā. Vai kādam vēl tā ir bijis, un kas man ir jādara, lai šo atrisinātu?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {6}

src

from: [info]src
date: Jun. 5., 2022 - 09:20 pm
#

tu ar kartiņu mēģini pieslēgties?

Atbildēt | Diskusija


aņa delovejevna

from: [info]deloveja_kundze
date: Jun. 5., 2022 - 09:21 pm
#

jā, eID karti, viss cits iet, dokumentus varu parakstīt

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


src

from: [info]src
date: Jun. 5., 2022 - 09:25 pm
#

Mnja, eID autentifikācijas implementācija varētu būt tādā "līmenī", ka eparaksts un swed izstrādātāji novels viens uz otru vainu. Bet tā valsts informāciju sistēmu uzlabošanas nolūkos ieteiktu sazināties ar swed un/vai eparaksts atbalstu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


aņa delovejevna

from: [info]deloveja_kundze
date: Jun. 5., 2022 - 09:26 pm
#

eh. paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


Māris Alksnis

from: [info]maris
date: Jun. 6., 2022 - 03:05 pm
#

Es tādā situācijā pamēģinātu citu pārlūku. Vēl dažreiz gadās, ka pārlūks ir atspējojis (disable) eParaksta pluginu un to nepieciešams manuāli palaist.

Atbildēt


pavisam

from: [info]pavisam
date: Jun. 6., 2022 - 09:37 pm
#

Kādreiz varēji vai pirmo reizi mēģini?

Atbildēt