pajautaa

Ieskriešanās josla

« previous entry | next entry »
Aug. 16., 2019 | 10:50 am
posted by: klibaa_egle in pajautaa

Kārtoju tiesības un man ir iestājies konkrēts apjukums par ieskriešanās joslām. Kad mācību laikā braucu ar instruktoru iekārtoties no Salu tilta uz Krasta ielu, tad būtībā tikko kāda šķirbiņa bija, tā spiedu gāzi līdz galam un spiedos iekšā.

Bet tad liku 1x skolas eksāmenu un arī bija iebraukšana no Salu tilta Krasta ielā un tur vispār nebija šķirbas plus virsū dzinās smagais. Sanāca uz iebraukšanas joslas samazināt ātrumu un palaist smago. Un tad jau ieskriešanās josla bija beigusies un ar tādu kāds nu tas ātrums bija braucu uz Krasta ielas. Eksaminotors mani izlamāja, ka man ir bijis par mazu iebraukšanas ātrums, blakus joslā mūs esot apsteidzis pat autobuss. Tādā situācija vajadzējis apstāties pie zīmes Dodiet ceļu estakādes beigās/ieskriešanās ceļa sākumā un gaidīt līdz parādās šķirba un tikai tad ieskrieties.

Tad liku 2x skolas eksāmenu ar citu eksaminatoru, bija īsa ieskriešanās josla. Likās, ka redzu šķirbu, kur iespraukties, un es gāzi līdz grīdai, braukšu, bet eksaminators uzblieza pa bremzēm un teica, ka bijis jāgaida. Šajā gadījumā man likās, ka šķirba bija lielāka nekā Krasta ielā, kur dabūju samazināt ātrumu. Varēja redzēt, ka mašīna aiz manis bija spiesta pārkārtoties, bet es tā arī nesapratu vai tas bija dēļ tizlās sabremzēšanās vai tāpēc, ka tiešām šķirba bija par mazu un būtu bijis jāpārkārtojas/jābremzē jebkurā gadījumā. Paskaidroju šim eksaminatoram par 1. eksāmenu un viņš bija šokā par ideju stāties pie Dodiet ceļu zīmes uz Salu tilta estakādes. Viņš teica, ka esot jābrauc cik vien var pa ieskriešanās ceļu un ja ir intensīva satiksme, tad turpat ieskriešanās joslas beigās jāapstājas, jāpalaiž visi garām un tad jābrauc.

Labi, skolas eksāmenu ar 3x nokārtoju, bet es vispār tagad nesaprotu, kas ir ar tiem ieskriešanās ceļiem un nav pārliecības, ka vēl papildus instruktora ņemšana pirms CSDD eksāmena baigi līdzēs, jo vaina nav īsti braukšanas prasmē, bet tajā, ka es nezinu, kuram instruktoram ticēt, no kā arī ir atkarīgas manas darbības.

Please help!


UPD: Piezvanīju uz CSDD, kur mani informēja, ka 2. variants ir pareizais. Ja uz ieskrējiena joslas nepieciešams apstāties, tad tā ir apturēšana nevis stāvēšana un tas esot labāk nekā spiesties iekšā uz galvenā ceļa un traucēt tur jau esošajiem. Un specifiski uz Salu tilta nobrauktuves pie intensīvas satiksmes nav jāstājas pie Dodiet ceļu zīmes, bet tad drīzāk ieskriešanās joslas vidū/beigās. Bet sekošu lavenderas ieteikumam un centīšos saņemt atbildi uz šo arī rakstiski, lai domstarpību gadījumā ir pierādījumi.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {19}

smille

from: [info]smille
date: Aug. 16., 2019 - 11:13 am
#

Es piekristu 2.
Vismaz es tā brauktu

Atbildēt


Kemune

from: [info]kemune
date: Aug. 16., 2019 - 11:27 am
#

Skolas un eksāmeni ir vienkārši nervu bojāšana ar paštaisniem cilvēkiem, kam šķiet, ka viņi saprot pareizi un citādi nevar būt, turklāt tieši tā, kā raksti - viens saka vienu, otrs tieši pretējo. Es iesaku braukt, kā gribas, un vienkārši cerēt, ka paveiksies ar eksaminatoru. Par ieskriešanās joslām nav viennozīmīgas atbildes, manuprāt.

Atbildēt | Diskusija


Kemune

from: [info]kemune
date: Aug. 16., 2019 - 11:27 am
#

Tas ir - brauc tā, kā pašai/pašam liekas droši, lietojot racionālu saprātu.

Atbildēt | Iepriekšējais


silent wings

from: [info]sw
date: Aug. 16., 2019 - 12:16 pm
#

Tieši tā - tā ir tāda smalka izjūta par katru konkrēto gadījumu, kura ar laiku izstrādājas. Un ne visiem eksaminatoriem pietiek IQ un emoc. inteliģences to smalko izjūtu nepasludināt par kaut kādiem absolūtiem Noteikumiem, kuru priekšā esi lohs, jo tos nepārzini. Ir daudz jābraukā, vajag tiešām reāli daudz būt praktiskās situācijās uz ceļa, tad cilvēks iestrādāsies un iekļausies tajā kopējā sajūtā, kurā pēc nerakstītas vienošanās brauc visi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kemune

from: [info]kemune
date: Aug. 16., 2019 - 12:22 pm
#

Jup, turklāt tā nerakstītā vienošanās ne vienmēr atbilst stingrai CSN interpretācijai - vienkārši izveidojas kārtība, kura strādā. Varbūt reizēm ne pārāk laba, un tad ir dilemma - būt baltajam trusim un izlekt, darīt, kā būtu pareizāk, taču reizē arī radīt bīstamu situāciju, jo pārējie ir pieraduši rēķināties ar tradīcijām.

Atbildēt | Iepriekšējais


lavendera

from: [info]lavendera
date: Aug. 16., 2019 - 11:41 am
#

vai to nevar pajautāt rakstiski tieši CSDD? un tad, ja nu kas, uzrādīt faktisku apliecinājumu?

Atbildēt | Diskusija


Shelly

from: [info]shelly
date: Aug. 16., 2019 - 11:42 am
#

Laba doma!

Atbildēt | Iepriekšējais


A

from: [info]klusums
date: Aug. 16., 2019 - 12:13 pm
#

Man mācīja kā pirmo variantu, apstāties ieskriešanās joslas beigās esot tizli un nepareizi. Proti - pagaidi, kad tuvojas šķirba, sāc braukt pa ieskriešanās joslu, ieskrienies, lai ar normālu ātrumu var ielīst šķirbā.

Atbildēt


from: [info]mmd
date: Aug. 16., 2019 - 12:21 pm
#

Piebrauc pie ieskriešanās joslas, sagaidi mirkli, kad redzi brīvu vietu transporta plūsmā, ieskrienies un iekļaujies.

Tie, kuri lēnām ripina pa ieskriešanās joslu līdz nonāk līdz tās beigām, riskē ar to, ka josla izbeigsies un nāksies ilgi gaidīt, kad brīvā vieta būs tik liela, lai izgrieztos+ieskrietos+iekļautos vai arī riskē ar negatīviem karmas punktiem, ko no aizmugures sūtīs strauji bremzējošā transporta līdzekļa vadītājs. Reizēm negatīvie karmas punkti nāk kopā ar ielūgumu apmeklēt autoservisu.

Atsevišķos gadījumos (uzbraucot no Lucavsalas uz Salu tiltu) ieskriešanās josla ir tik gara (pirms tika uzsākti remontdarbi), ka varēja neskatoties atpakaļ uzņemt ātrumu un mierīgi iekļauties braukšanai pirajā joslā.

Atbildēt | Diskusija


klibaa_egle

from: [info]klibaa_egle
date: Aug. 16., 2019 - 12:57 pm
#

Vispār, kad es padomāju un iztēlojos šo variantu, tas liekas daudz normālāks. Tad es varu pagaidīt pie zīmes Dodiet ceļu un pārredzēt tuvojošos satiksmi, lai varētu labi novērtēt, kur tad tā šķirba būs. Gandrīz kā iebraucot riņķveida kustībā - stāvēt, līdz ir šķirba.

Bet ja es ripinos pa to iebraukšanas joslu, tad es vienlaicīgi cenšos skatīties uz priekšu un uz šķirbu, un ātrums man tajā brīdī diez vai ir 70 km/h.

Tavs variants liekas daudz loģiskāks, bet CSDD saka ka tā nav pareizi, vajag labāk lēnām ripināt pa ieskriešanās joslu. Kas vispār laikam taču sanāk pretrunā ar CSN. Bāc.

Atbildēt | Iepriekšējais


t

from: [info]tiga
date: Aug. 16., 2019 - 02:42 pm
#

arī pievienojos otrajam variantam

Atbildēt


di_wine

from: [info]di_wine
date: Aug. 16., 2019 - 04:31 pm
#

Man domāt, ka 2.variants ir loģiskāks, bet, ņemot vērā, kādas tās ieskriešanās joslas ir realitātē, imho jāņem vērā reālā situācija un šīs joslas garums - ja ļoti gara, var braukt, piemērotā ātrumā un sagaidīt iespēju nomainīt joslu, citādi citi šoferīši aizmugurē var sākt apbraukt un vispār radīt haosu; ja ļoti īsa ieskriešanās josla, tad var pagaidīt turpat joslas sākumā, pašam būs tad ērtāk iesprausties.
Noteikumi eksāmenam jāzina, braucot realitātē, nāksies gūt PIEREDZI :D

Atbildēt


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Aug. 16., 2019 - 05:13 pm
#

Šī ir viena no tām lietām, kura normāli atnāk ar ilgāku braukšanas praksi un tad, kad ir pierasts pie dažādu automobiļu veiktspējas.

Manā laikā (pirms 11 gadiem) bija tā, ka šie "skolas eksāmeni" bija ar daudz lielāku piesiešanās pie sīkumiem tendenci, nekā īstie CSDD eksāmeni. Galvenonkārt, protams, tāpēc, ka tie dod papildu ienākumus.

Attiecīgi, ja kaut kā izmuļļāsi cauri skolas eksāmenam, vari droši doties uz CSDD un gan jau viss sanāks.

Atbildēt | Diskusija


klibaa_egle

from: [info]klibaa_egle
date: Aug. 16., 2019 - 10:53 pm
#

Gribēju pateikt paldies par iedrošinājumu, jo man arī ir tāda sajūta, ka skolas eksāmens ir nevis kārtīgi nokārtots, bet bišķiņ izmuļļāts cauri. Tāpēc bija satraukums, vai CSDD vispār nebūs vēl trakāk, bet tagad jūtos cerīgāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mazs Zvērs

from: [info]violets_t
date: Aug. 18., 2019 - 03:26 pm
#

Man skolas eksāmens arī bija "izmuļļāts" un eksaminētājs katru reizi izvirzìja citas prasības, beigās pasakot, ka es nekad CSDD eksāmenu nenokārtošot.
Nokārtoju nedēļu pēc tiem vārdiem. CSDD eksaminētāja vārdi "Paldies par jauko braucienu! Var redzēt, ka cilvëks labi sagatavojies!"
Tā kā būs jau labi. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


klibaa_egle

from: [info]klibaa_egle
date: Aug. 19., 2019 - 01:45 pm
#

Paldies, tiešām liek justies labāk! Šodien paņēmu vēl pabraukt, sīkumus palabot. Instruktors teica, ka kļūdas man neesot, bet trūkstot pārliecības un esot daudz stresa, tāpēc, lai nokārtotu eksāmenu, esot jābrauc vēl daudz vairāk. Man grūti iedomāties, cik ir tādi jauni braucēji ar to lielo pārliecību, it īpaši, kam eksāmena laikā vispār nav stresa. Varbūt, ja ierauj 50 gramus pirms tam, ha!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


A

from: [info]klusums
date: Aug. 19., 2019 - 03:19 pm
#

Man bija panika pirms CSDD eksāmena. Un skolas eksaminētājs pateica, lai pabraucot vien ar instruktoru, jo ŠĀDI es eksāmenu nenokārtošot (bet palaida mani cauri uz CSDD). Instruktors ar teica, ka ar pirmo nenokārtošu, bet viņš tāds sakarīgs bija, teica, lai tikai ejot un mēģinot jo beigās bija palicis tikai stress&ar to saistītās kļūdas. Bet nokārtoju CSDD ar pirmo reizi. Tur gan palīdzēja tas, ka tieši pirms tam man bija terapeits un tas, ka samērā viegls maršuts trāpījās bez ātrajām joslām, Krastenes un baigās pārkārtošanās. (Labirintus es māku tīri ok izbraukt skatoties uz zīmēm.)
Tā ka dodies vien uz CSDD! Veiksmi!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


klibaa_egle

from: [info]klibaa_egle
date: Aug. 19., 2019 - 09:00 pm
#

Paldies! Bet nu īstenībā briesmīgi, ka instruktori/eksaminētāji tā saka. Grib, lai mācībniekam ir pārliecība par savām spējām, bet tad dara visu, lai šo pārliecību sagrautu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


A

from: [info]klusums
date: Aug. 20., 2019 - 04:23 pm
#

Nē nu... es novērtēju atklātību. :D

Atbildēt | Iepriekšējais