pajautaa

plastmasas logi

« previous entry | next entry »
Jul. 13., 2018 | 05:35 pm
posted by: magnolia in pajautaa

sveiki, ticu, ka ciba ir gudra un daudz dzīvē pieredzējusi. arī logu maiņu. dzīvoju "hruščovkā", logi ir koka, divi sāk klemmēties un ar grūtībām taisās ciet. dzīvoklis man pieder daļēji, tad nu otram īpašniekam šķiet, ka plastmastnieki ir risinājums, cilvēks agresīvs savās iegribās un es mēdzu piekāpties, bet varbūt tomēr šoreiz to nevajadzētu darīt... mīnusi kokiem ir tas, ka ziemā nedaudz nāk iekšā mitrums un sniegs,jo bīvējošās gumijas nodilušas, palodzei krāsa nolupusi (bet tas man pat patīk) un pāris rokturīši slikti strādā. bet nu negribu es to s...plastmasu.un dzīvoklī dzīvoju es. varbūt es kļūdos? vajag padomiņu.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {50}

iokaste

from: [info]iokaste
date: Jul. 13., 2018 - 05:46 pm
#

Logi jāsaremontē, bet var gadīties, ka ir dabūjuši ūdeni un sapujuši, tad jāmaina. Var mainīt uz koka logiem vai PVC. Būtībā jau PVC (plastmasas) arī ir ok, ja eksistē ventilācija.
Es būtu ar smilšpapīru paslīpējis, kur ķeras, nomainītu blīvgumijas, nomazgātu un dzīvotu tālāk.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 07:04 pm
#

hruščovku logus atjaunot? nu nez, tur tak parasti savērpušies utml.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:21 pm
#

Nemāku novērtēt savērpušies vai nē. Ja var kaut cik aiztaisīt, tad domāju, ka taisni.

Atbildēt | Iepriekšējais


iokaste

from: [info]iokaste
date: Jul. 13., 2018 - 08:28 pm
#

atjaunot nevajag, pieremontēt, lai var lietot. tas jau jādara laiku pa laikam, aprox- 1 diena uz vienu logu, ja grib pa glauno.

Atbildēt | Iepriekšējais


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:27 pm
#

Istaba pārsvarā pārkarsusi. Vasarā dēļ pēcpusdienas saules.Arī ziemā man ir par karstu, jo uzbliež kārtīgu apkuri mājai, kur salst daudz padomju pensionāru. Ventilācijas es teiktu, ka nav. Papildfaktors ir psihs kaķis, kam par godu ir ierīkots mušu tīkls vienā, vēdināmajā logā. Citādi būtu izplanējusi laukā jau sen. Es arī, ja mācētu, apčubinātu šos pašus. Jo man riebjas pladtmasa. Un tam cilvēkam es neuzticos, jo viņam parasti neveicas un kaut kas noiet greizi nepareizi.

Atbildēt | Iepriekšējais


tante

from: [info]tante
date: Jul. 13., 2018 - 05:53 pm
#

pieredze ar plastmasniekiem hruščovkā baigi pozitīva..
dzīvoklis, tiesa pa vidu, nav stūra - ērti vēdināt.. ziemā nekas nepūš cauri, prīmā skaņas izolācija (dzelzceļš netālu)...

Atbildēt


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 07:02 pm
#

var jau likt jaunus koka ar paketēm, dārgāk būs. (var jau meklēt kādu piemazpilsētas galdnieku/cību, uztaisīs parasto varbūt par normālu cenu)

Atbildēt | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:30 pm
#

Tas, kurš maksā kokus negrib, jo tas ir dārgāk. Manas sajūtas īpaši netiek ņemtas vērā parasti.:))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]fedrs
date: Jul. 13., 2018 - 07:58 pm
#

Kurš maksā, tas pasūta mūziku. Kāda jēga šai diskusijai?!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 08:07 pm
#

Ir variants nepieņemt šo dāsno plastmasas piedāvājumu.

Atbildēt | Iepriekšējais


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:31 pm
#

Jo īpaši netērēs manis dēļ laiku, meklējot piepilsētās.

Atbildēt | Iepriekšējais


Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Jul. 13., 2018 - 07:10 pm
#

ja maksā, lai liek ko grib :D nē bet nopietni, plastmastnieki ir kudiš labāki par veciem koka logiem. jā, ir elpojošāki, bet skaņas izolācija sūkā ne tikai tādā ziņā, ka dzirdi, kas notiek ārā, bet arī tādā, ka visai labi dzird, kas notiek dzīvoklī. un tur nekāda atjaunošana īsti nelīdzēs. turklāt, manuprāt, hruščovka nav tā vieta, kurā investēt dārgos koka pakešlogos, bet nu labi, tas ir mans viedoklis.

Atbildēt | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:33 pm
#

Man ir sajūta, ka koka ir elpojošāki un tas ir svarīgi, jo pa dzīvi visu laiku liwkas, ka nav ko elpot. Darbā, rīgā un ja tagad vēl mājās?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 07:39 pm
#

ja ar elpojošāki saprot šķirbaināki, tad jā :) tas, ko tie 5 cm koka latas 'izelpo caur sevi', diez vai ir tā sajūtams. arī plastmasniekam var ielikt vent. sloksni vai kā to sauc. plus turēt mazatvērtu, kad vien iepatīkas

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 07:43 pm
#

nu jā, 'elpošana' gar stiklu un līstiņām, bet tas pieder pie tām pašām šķirbām.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:52 pm
#

Nu labi.varbūt tā ir māņticība, ka koks elpo. Jāpadomā. Bet tas variants, ka atstāt vaļā slīpajā nevar, jo kaķis noteikti tur ielīdìs un saspiedīsies beikts. :/
Ventilācijas sloksne?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 13., 2018 - 08:33 pm
#

Mums ir divi kaķi un plastmasas logi dažādās konfigurācijās visu viņu dzīves laiku (13+). Nevaru apgalvot, ka mazs kaķēns neizdomā ielekt loga šķirbā, bet nespēju iedomāties pieaugušu kaķi to darām.


Labi koka logi var būt ļoti labi, bet kā parasti norāda - kad viņiem ir saliktas virsū visas lakas un beices, lai viņi ilgi kalpotu, tad tā atšķirība no plastmasniekiem sākt būt tīri vizuāla.

Bet galvenais aspekts man tomēr šķiet, ka kocenieki mūsdienās parasti skaitās luksusa prece, ar attiecīgu uzcenojumu. Likt tādus hruščovkā man šķistu kā likt dzīvoklī džakuzi vai pirti. Izdarīt var, bet vai baigi vajag?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 08:46 pm
#

Ir variants vēl nemainīt esošos nevis koka luksiņu likt. Mans zvērs ir diezgan kukū. Noteikti ielīdīs.:))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 14., 2018 - 02:47 pm
#

Ir varianti, jā. Kādu laiku atpakaļ bija firmas, kas iefrēzēja padomjlaiku logos gropes gumijām - it kā tas labāk nekā līmētās. Bet ņemot vērā, ka padomju logi diezgan maz palikuši, nezinu vai tādas vēl ir.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]polija
date: Jul. 13., 2018 - 09:22 pm
#

Tieši pag-nedēļ FB klejoja bildes ar iespiedušos diemžēl beigtu kaķi.. Un aicinājums domāt ar galvu saimniekiem. Bet nu tak mušu tīklu var ieikt arī plastmasas logam, tam tak tas kaķis cauri neizplēsīsies, ne?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 09:30 pm
#

Un tādas ziņas katru sezonu. Plus tās,- kā tas iespējams, -kaķis izlēca pa logu un pazuda...:/ tīkls būs.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]murx
date: Jul. 15., 2018 - 12:57 am
#

Parasti tiem it mazā vēdināšana kas šķirba ir ap 1cm , tik maza galva tam kaķim tak nebūs :DD

Atbildēt | Iepriekšējais


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Jul. 13., 2018 - 07:38 pm
#

Ar plastmasas logiem var noraut melno pelējuma sēni diezgan ātri. Guļamistabā noteikti neieteiktu plastmasniekus.

Atbildēt | Diskusija


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Jul. 13., 2018 - 07:43 pm
#

P.S. 2 zināmas vietas ar PVC logiem bij 5st. hruščovkas, ķieģeļu ne-stūra (tipa sienas nav mitras, kas varētu būt vainojamas sēnē), tieši guļamistabas. Un to sēni pat ar ķimikālijām ļoti grūti dabūt ārā.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 07:46 pm
#

tāpēc jau arī PVC var uztaisīt ar to ventilēšanas režģīti.
diezgan dīvaini gan, tās guļamistabas netika vēdinātas nekad? tad jau drīzāk virtuve ar tvaikiem un bez nosūces var samirkt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Jul. 13., 2018 - 07:51 pm
#

Vēdināt vēdināja, bet šā vai tā tā sēņe parādījās uz sienas virs loga. teorētiski tas, ka istabas mazas hruščovkās un 2 cilv. ātri pieelpo plus tas, ka abās tajās istabās cilvēki žāvēja veļu uz veļas žāvētāja, varbūt tas kaut ko ietekmēja.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:54 pm
#

Nu jā man tas pats. Nav nekādu tvaika nosūcēju virtuvē. Veļas žāvēšana istabā. Man jau ar kociniekiem radās pelējums

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 08:22 pm
#

veļas žāvēšana arī ir atslēgas vārdi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]polija
date: Jul. 13., 2018 - 09:29 pm
#

Tieši tā. Man hruščovkā ar plastmasas logiem nekādu pelējumu.
Atslēgas vārdi: veļu žāvēju vannas istabā, pārsvarā pa ziemu ar stāv vēdināšanas režīms, vasarās visu laiku stāv augša vaļā vienā vai abās pusēs, rudenī, kad ir drēgns - arī. Mitru gaisu neesmu dzīvoklī redzējusi, ziemā kad kurina iziet viens slapjš frotē dvielis 3h uz katra no 3 radiatoriem, lai būtu vairāk par 20% mitrums vispār... Ja pietvaiko (plīts, grīdas mazgāšanas, veļas žāvēšana) - attaisu logus, lai puslīdz izvēdinās tas mitrums, Dušā ejot vnm slēdzu vannasistabā ventilatoriņu, kas velk ārā.
Imho jāskatās - ja ar koka logiem ir jau nosliece dzīvoklim uz mitrumu, tad mok plastmasas arī nevajag, vai arī būs krietni vairāk jāpiedomā pie vēdināšanas, lai sēnēs neiedzīvotos. A ja dzīvoklis nekad nav bijis mitrs, tad nu dēļ plastmasas logiem sēnes tur augt nesāks. :)
Vēdināt gan vajag, bet imho vēdināšanas režīms plastmasniekam ir tas pats, kas koka logs ciet. Bet vismaz ir opcija aizgriezt pavisam ciet, ja nu ikurāt vējš sniegu sāk dzīt iekšā pa šķirbām :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 09:32 pm
#

Nu jā. Būs jāievieš sūcējus un ventilatoriņus.

Atbildēt | Iepriekšējais


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 07:56 pm
#

Kas ir ventilācijas režğītis? Doma, ka vienam logam būs priekšā siets. Tad dienās kā šī ar nepamatotu karstumu logs paliek pilnīgi vaļā. Arī naktī

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 08:19 pm
#

cauri plastmasas latai (vai kas nu tas skaitās logam) ir ventilācijas režģis. režģim priekšā tāda plastmasas sloksnīte, ko var turēt visu laiku vaļā, nodrošinot nelielu gaisa apmaiņu visu laiku. kaķis tur netiek cauri :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 08:24 pm
#

mums katrā telpā vienam logam tāda ir.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 08:25 pm
#

Un kādas firmas uzpariktes jums tās ir?

Atbildēt | Iepriekšējais


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 08:24 pm
#

Pag..tas ir logs ir ciet, bet paliek kaut kāda minimăla šķirba? Tas nav tas slīpi atvērtā loga variants? Tas jau labi izklausās.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 08:50 pm
#

tieši tā. neizskatās tik lepni (vai varbūt pat nevajadzīgi izvirzīti), kā begemota iesaitētais, bet jā, caurums logā, ko sedz atverama plāksnīte/sloksnīte. pilda padomju koka logu šķirbas funkciju :D
par firmu nepateikšu. mums ir koka logi ar paketēm pārbūvētā ar koku apšūtā mājā un tie logi jau bija te ievācoties. nav jau tā, ka tas ir kas baigi ekskluzīvs

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mansgan
date: Jul. 13., 2018 - 08:55 pm
#

oi, paskatījos, tas Aereco tak ventilācijai pieslēgts. nē, runa ir par vienkāršiem caurumiem

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 09:34 pm
#

Ok. Paldies..šo tēmu nodošu un mēğināšu ar to līdz bargā brāļa smadzenēm aizklauvēties. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 09:39 pm
#

Liels paldies par iedziļināšanos tēmā :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 14., 2018 - 04:27 pm
#

jā, tas konkrētais laikam bija.

bet turpat bija jābūt arī tādiem, kas ir gan bez ventilācijas sistēmas , gan bez elektrības atverās/aizverās balstoties uz telpas mitrumu vai vēja stiprumu:

http://www.logu-remonts.lv/lv/aksesuri-logiem-un-durvm/ventilcijas-sistmas.html

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]polija
date: Jul. 13., 2018 - 10:00 pm
#

es papētīju bildes un nesapratu, ar ko šis ir labāks par plastmasnieku parasto vēdināšanas režīmu? Nu tb to režīmu, kad loga rokturis ir slīpi uz augšu, un logam augša nav vaļā, bet augšā sanāk tāda arī kā "koka loga šķirba". Man tāds ir logiem un tie laikam neskaitās nekādi krutie logi (nāca mantojumā no iepriekšējiem dzīvokļa īpašniekiem pirms ~10 gadiem)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 13., 2018 - 08:39 pm
#

Iespējams, kaut kas šāds:

http://labologuagentura.lv/produkti/aereco-ventilacija/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


puscilvēks pusnecilvēks

from: [info]neetiski
date: Jul. 13., 2018 - 11:26 pm
#

Ir arī bez izvirzījumiem. Man ir vienam, Westellux gan, bet gan jau, ka citi arī ražo.

Atbildēt | Iepriekšējais


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Jul. 13., 2018 - 07:53 pm
#

Plastmasas pakešlogi mēdz būt dažādi, ja lētā gala - ātri vien telpā iemetīsies pelējums, jo draņķīgi ventilēsies, dārgā gala ir ok, bet dārgi. Plastmasniekiem, kā jau te teica, ir labāka skaņas izolācija, kuru nedabūt ne ar kādu restaurāciju.
Vai vērts restaurēt vecos logus... varbūt jā un varbūt nē, to var pateikt tikai apskatot konkrētos indivīdus uz vietām. Ja kādas detaļas trupējušas, tad tomēr drīzāk nē.

Atbildēt | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 13., 2018 - 08:11 pm
#

Ir kādi konkrēti firmu vārdi zinămi pie dārgajām plastmasām? Restaurēt ir skaļi teikts ..nav jau te nekāda koka vai sena mūra arhitektūra , ko ar plastmastniekiem izvarot. Bet nu, ja māja ir no 60tajiem un logi vēl turas, tad malači tādi logi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Jul. 13., 2018 - 09:52 pm
#

konkrētas firmas nepateikšu, tad būtu jāpapēta parametri - paketes veids, tas pats ventilācijas režģis, skaņas izolācija utt.
restaurācija visai nosacīta - vecās krāsas noņemšana, šķirbu aizšpaktelēšana utt., bt tas tiešām ja kaut kur nav trupe un jāmaina koka daļas, to var mierīgi izdarīt pats

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]adinkra
date: Jul. 14., 2018 - 09:58 am
#

Varbūt klemmējas, jo krāsa nolobījusies un mitrumā piebriest. No ārpuses nolupusi krāsa ir slikti.
Lētajiem plastmasas logiem mēdzot ātri nobeigties visādas detaļas, labāk neņemt pašus lētākos.
Manuprāt, koka logi ir pārvērtēti. Varbūt ilgāk kalpo, ja par tiem rūpējas (regulāri pārkrāso/pārlako, maina blīves), bet, kad šie nokrāsoti, tāpat pēc plastmasas izskatās. Nav tā, ka var ielikt un 20 gadus par to vairs nedomāt.
Ja nav satrupējuši, es labotu vecos.

Atbildēt | Diskusija


magnolia

from: [info]magnolia
date: Jul. 16., 2018 - 12:28 pm
#

pashi rokturiishi nestraadaa. braalis teica, ka salabot daargi, leeni utt

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]zerslis
date: Aug. 15., 2020 - 02:54 pm
#

https://eirologi.lv

Atbildēt