Tā vīņš īŗ - Velobrauciens

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> User Info

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Velobrauciens
[29. May 2005|12:27]

Jā, laiks, kā atzina [info]x_f rit ar vēja spārniem un drīz vien arī būs jau Jāņi. Līdz ar to arī laiks sākt domāt par kādu izbraucienu ar velosipēdiem pie dabas. Daži varbūt atcerēsies pagājušajā rudenī nerealizētu braucienu gar Gauju. Tad nu ši ideja atdzimst. Šoreiz, lai vai kas, bet brauciens notiks. Tātad: ir doma nobraukt kādu gabaliņu gar Gauju, vienkārši realizēt kādu aktīvu atpūtu pie dabas, arīdzen apskatot cik tā daba ir skaista gar Gauju. Redzēt tur noteikti ir ko. Tātad.

Kas tas tāds?

Aktīvas atpūtas pasākums pie dabas ar velosipēdiem. Vairāk tēmēts uz braukšanu, nekā uz kautkur aizbraukšanu, pa ceļam aplūkojot Latvijas skaistākās vietas. Atpūta pie dabas ar interesantiem cilvēkiem. Aizsākās tas jau pagājušajā vasarā, ar braucienu uz Mērsragu.

Kur?

Maršuts Valmiera->Cēsis->Līgatne->Sigulda. Sīkāks maršuts un arī karte. Apskatāmo vietu ir diezgan daudz, bet lai jūs tas nebaida, praktiski visas ir vienkārši pa ceļam ieplānotajā maršutā. Plānots tiek braukt pa dažādām meža takām, zemes/grants ceļiem pēc iespējas tuvāk Gaujai. Sākumā braukt pa upes labo krastu, pēctam Līgatnē pārcelties uz kreiso krastu. UPD: Pārceltuve vasaras sezonā tur strādā no 6:00 līdz 23:00, mēs tur plānojam ierasties dienas vidū, tākā problēmām ar pārcelšanos nevajadzētu būt. Vēl ir nelielas iespējas nedaudz izmainīt maršutu.

Kad?

2.-3. jūlijā vai 9.-10. jūlijā (rezerves variants). Sākam sesdien pēc 10:00am, beidzam kautkad svēdien vakarā. Brauciens tātad ilgst divas dienas. Ir arī iespēja jau uz Valmieru aizbraukt piekdienas vakarā, lai nav sesdien jāceļas ļoti agri un var normāli izgulēties, lai brauciens nebūtu vienas mocības. Kā nokļūt Valmierā ir vairāk vai mazāk jūsu pašu ziņā. Ir iespēja braukt ar vilcienu, saraksts turp. Te kā redzam ir divas iespējas, vai nu piekdien braukt 17:55 vai 20.25, vai arī sesdien 6:35.

Un kā ar velosipēdu?

Lai arī brauciens vedīs pa meža takām un varbūt dažviet grūti izbraucām vietām, tomēr nebūs grūts, jo temps nebūs pārāk liels, līdz ar to arī pret velosipēdu nekādas speciālas prasības nav. Vēlams vienīgi velosipēda ritošo daļu iztīrīt un saeļļot, pārbaudīt vai nekas nekur nestrīķejas un negrasās plīst. Tas viss jūsu pašu ērtībai brauciena laikā, lai brauciens neizvēršas par mocībām, neripojoša velosipēda dēļ.

Kur mēs nakšņosim?

Visticamāk mežā, teltīs, apmetnes vietās pie Gaujas, tākā jāreiķinās ar attiecīgo aprīkojumu šādam pasākumam.. Te nu sākas mantu dalīšana, jo teltis vajadzēs uz diviem vienu.

Mantu dalīšana?

Jā, lai nevestu līdzi liekas mantas, kas apgrūtinātu braucienu, lai nebūtu tā ka vienam ir milzīga mugursoma, otram nekā, notiks zināma kopistisko mantu dalīšana, atkarībā no dalībnieku spējām un citiem apstākļiem. Bet par to sīkāk kad būs zināms viss dalībnieku sastāvs.

Kas brauc?

Murcielago(es), CopyLeft (aka [info]troller), [info]x_f, [info]felipe, [info]aldaris, [info]rikella. Domā: [info]jeebus, Zemene, mozzom (aka [info]kamarilis), zhee (aka [info]kolbiri), mjauka (aka [info]kakjux), [info]pzrk, [info]judith, [info]sveshinieks.

Vai es arī varu?

Jā, ja patīk braukt ar velosipēdu un aktīvi atpūsties pie dabas, tad Tu vari droši piedalīties. Pieteikties var šiet komentos vai personīgi pie manis, CopyLeft vai x-f.
Current Mood: [mood icon] labs
Current Music: Judas Priest - Stained Class

(18 comments | Leave a comment)


Comments:


[User Picture]
From:[info]x_f
Date:May 17th, 2005 - 09:00 am
(Link)
"Patreiz"? Khm! :)

Es arī. Es jau pieteicos CopyLeftam.
Ko jūs vēl aicināt? Cik daudz draugu un cik daudz cibiņu drīkst aicināt līdzi? :)
Un man taču uz Rīgu nebūs jābrauc, ne? :)
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 17th, 2005 - 10:02 pm
(Link)
Mjā, vēl pagājušonedēļu mācēju uzrakstīt.

Tāks, aicināt principā drīkst, daudzums nenoteikts, ja nemaldos tad jau bija pieteikušies daži braukt no Tavas puses un cibiņiem. Tad jau redzēs kāds mums bars veidosies. Vēl tiek aicināti Felipe, Aldaris, redzēs kā būs ar mozzom no Tev zināmajiem , un tad vēl daži.
Nu un uz Rīgu nebūs gan jābrauc, uz Valmieru gan. :)
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:May 18th, 2005 - 08:53 am
(Link)
Ko nozīmē no manas puses? Tu domā iepriekšējā brauciena apraksta komentāros? Tad viņām tas būtu jāatgādina. :)
Un ko Tu / jūs teiktu par friends-only ierakstu ar šī brauciena reklāmu manā žūrnālā pēc kādām divām nedēļām, kad būs skaidrāks? Tad labākajā gadījumā tas varētu nozīmēt +1-2 cilvēkus.
Un Mansion? Mums būs citi īdētāji, pēc kuriem noteikt apmetnes? :)
A ko, Aldaris pa nakti vairs nevēlas viens braukt? :D
Un vai kāds zina to maršrutu? Cik garš un vai tur maz ir ceļš? Un vai ķiveri vajadzēs? :)
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 18th, 2005 - 04:28 pm
(Link)
Jā, atgādini gan :)
Par ierakstu nebūtu slikti, tad kad mums te būs saplānots pavisam precīzi tad varēs ielikt.
Mansion gan laikam nebūs. Bet nu ganjau kāds/kāda atradīsies. :)
Aldaris grib arī pa dienu pameiģināt braukt, dažādībai. :)
To maršutu zinu no Cēsīm, esu gājis reiz ar kājām tur. Ja meža taciņas var saukt par ceļiem, tad ir. No Valmieras līdz Cēsim gan nezinu kā būs, bet nu skatījos ka tur būs kur braukt. Bet tas vēl tiks precizēts, tāpat kā maršuta garums, kurš patreiz tiek lēsts uz 100km.
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:May 18th, 2005 - 04:34 pm
(Link)
Tik un tā "patreiz", ja? :)
Labi, uzrakstīšu un tad arī dažām īpaši atgādināšu. Plānojiet nu! :)
Es papētīšu kartē, lai skaidrāks. Esmu braucis no Siguldas līdz Līgatnei un kaut kur tur līdz prāmim, bet tas viss nebija gar Gauju un neko daudz neievēroju. Galvenais, lai nav pilnīgi džungļi un arī CopyLeft iebildīs pret šoseju. Kas ir loģiski, ja bars ir lielāks, kā pagājušo reiz. 100km dažus varētu nobiedēt, tas gan.
(Atvainojos par ķēpāšanos. :) )
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 18th, 2005 - 07:11 pm
(Link)
Ehe, pirksti neklausa ij ne maz.

Centīšos visu laicīgi saplānot, ar mērķi ka visi aizsit attiecīgos datumus ar šo pasākumu, lai nebūtu visādi: "es tad nevaru" utml. Pilnīgi džungļi nebūs gan. Nezinu par to gabalu Valmiera->Cēsis, bet to sliktākajā gadījumā varēs veikt pa grants ceļiem. Šoseja nespīd, so CopyLeft var priecāties. :) Nu 100km uz divām dienām tiešām nav daudz, drīzāk jau garāks maršuts prasītos. :)
From:(Anonymous)
Date:May 19th, 2005 - 08:35 am
(Link)
Saņēmu meilu no CopyLefta, un viņam sanāk 70km. :) Jūs patiešām vienu maršrutu apspriežat? :)
Es nezinu gan, vai vajag vairāk. Tur tomēr meža un grants ceļi, pa tiem vienkārši ātri neies. Un Tu jau atceries, ka mēs toreiz gribējām vairāk, bet vienkārši nebūtu spējuši, sanāca apmēram tie paši 70km. Te arī daži "iesācēji" taisās līdzi, vajadzētu ņemt vērā arī viņu īpašās spējas. :)
Turklāt vēl viņš raksta, ka "nebrauksim visu laiku, bet apmeklēsim max iespējamus objektus, pārtaisot velobraucienu aktīvajā atpūtā", kas, manuprāt, nemaz nav slikti. Ja būs garāks, tad tiešām daudzi varētu nobīties.
Ar laika plānošanu tā pagrūtāk, tas tomēr pēc pusotra mēneša. Ko var zināt, kas līdz tam notiks. Piemēram, es domāju, ka, ja nekas liels nemainīsies, tad pa brīvdienām es toč varēšu, bet piektdien jau vakarā.. Grūti, tad man piektdienai vispār jābūt brīvai, ko man diez vai dos. Nu jā, nāks tuvāk, tad arī būs skaidrāks.
CopyLeft arī raksta, ka jūs kaut kad domājat tikties, lai apspriestu precīzāk. Nu, es piedalīties nevarēšu, taču turpiniet mani informēt. :)

x-f
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 19th, 2005 - 09:06 pm
(Link)
Runājam gan par vienu un to pašu maršutu, tikai tad vēl nebija precīzi dati, sanāca 'mazliet' mazāk, tie 70km. Principā tagad ir izkristalizēti divi maršuti, viens tie paši 70km ar dažu interesantu vietu apmeklēšanu un otrs sākt no kautkurienes vēl augstāk, Strenči vai kas tāds. Kuru izvēlēsies, atkarīgs no dalībnieku sastāva, bet izskatās ka vairāk pirmais variants. Tākā "iesācējiem" domāju problēmu nebūs, galvenais, lai piedalās. :)
Ar to plānošanu, var gadīties kaut kādas neatliekamas darīšanas, tad nu neko. Bet laicīgi derētu saplānot, lai tos datumus neaizsistu ar līdzīgas nozīmes pasākumu. Doma par piekdienu radās tādēļ, kā piemēram man vai CopyLeft vienkārši nežēlīgi agri būtu jāceļas sesdienas rītā, nu un tāds neizgulējies nebūtu nekāds braucējs un prieka ar nekāda. Tāpēc ir ideja jau aizbraukt uz Valmieru piekdienas vakarā. Bet braukt sāksim sesdien domāju ka ne ātrāk par 9-10tiem.
Varbūt iztiksim bez satikšanās, ja spēsim normāli visu sarunāt. :)
From:(Anonymous)
Date:May 20th, 2005 - 08:25 am
(Link)
Atcerieties un padomājiet, ka mums būs arī jātiek līdz tiem Strenčiem vai vēl augstāk. Vilcieni tālāk par Valmieru iet pāris reizes dienā. Un to apskatāmo vietu sarakstu netaisiet pārāk garu, citādi daudziem tas varētu apnikt. Muzejus taču neapmeklēsim, ne? :)
Un protams! Viņiem negribas agri celties sestdienā! Cikos man bija jāceļas, lai laikā tiktu līdz Kauguriem, a? To neviens neatceras? :)
Vispār jau nav tik traki, ka es nevarētu jums pievienoties arī sestdienas rītā. Atkārtot Aldara gājienu gan man negribētos, Valmierā esmu bijis ļoti reti. :) Vienīgi tad atkal es varētu kādam izjaukt mantu plānošanu. Kā jums ar to iet?

x-f
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 20th, 2005 - 03:50 pm
(Link)
Tie vilcieni, kas iet līdz valmierai, iet arī tālāk, tākā tas neko būtisku nemaina. Bet neviens vēl neteica ka mēs brauksim tālāk par Valmieru, tas ir tikai kā variants. Centīsimies atrast kādas tiešām interesantas apskates vietas, attiecīgi daudz tādu nebūs. Muzejus apmeklēsim varbūt tikai tad ja lielākais vairums to gribēs, bet nu man pašam ar nevelk tos apmeklēt.
Nu man, piemēram, būtu jāceļas 4 rītā vismaz, lai paspētu tikt uz Valmieru ar to vienīgo vilcienu no rīta, kas uz turieni iet. Tāpēc es labāk izvēlos aizbraukt piektdienas vakarā. Bet braukt piekdien, nekur nebrauksim, so nav pamata uztraukumam. Sesdien arī varēs pievienoties bez problēmām. Nu, man jau ar diezgan līdzīgi bija jāceļas, lai tiktu uz Kauguriem, so atceros gan. ;) Un tieši tāpēc ir tā ideja par piektdienu.
Mantu plānošanu neizjauksi, ja kas, tad sadalīsim turpat Valmierā, protams, pēc iepriekš izstrādāta plāna, kurš vēl top un tiks paziņots , kad dalībnieku sastāvs būs skaidrāks un brauciens nāks tuvāk. :)
From:[info]aldaris
Date:May 24th, 2005 - 09:08 pm
(Link)
Es domāju, ka var jau piektdienas vakarā ar velo izmīties no Rīgas un tādā vīzē sestdienas agrā rītā ierasties Valmierā! :D
Tas tā - 'a la style Aldaris' .
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 24th, 2005 - 09:32 pm
(Link)
Nē nu, arī laba ideja. :) Galvenais tik ierodies. :)
[User Picture]
From:[info]felipe
Date:May 24th, 2005 - 10:31 pm
(Link)
A kaapeec dzhungljus nevar? Vareetu tak kaukaadu real extream braucienu uztaisiit pa pilniigi necaurejamaam(braucamaam) vietaam... Bet ja nopietni es nez vai gribeeshu teelot enkuru un vilkt to visu lietu garumaa trauceejot citiem normaali braukt.
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 24th, 2005 - 10:40 pm
(Link)
Nu tu jau nosacīts enkurs biji, pirmajā dienā Mansion pavilka līdzi, bet otrajā tīri labi turējies, ņemot pirmā trijnieka pārākumu tehniskajā ziņā braucot pa šoseju. Bet nav tik traki. Mums kopā ir kādi 70-80km abās dienās jāveic, nav tas pārāk daudz, pa vidu daudzu objektu apskates, tākā baigais temps nemaz nebūs. Galvenais ir aktīva atpūta pie dabas ar interesantiem cilvēkiem. :)
From:(Anonymous)
Date:May 26th, 2005 - 07:20 pm
(Link)
Kā ar nakšņošanu?
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 26th, 2005 - 07:34 pm
(Link)
Nakšņosim teltīs, kautkur brīvā dabā. Naktī no sesdienas uz svētdienu nedaudz pēc Cēsīm, tur ir tūristiem iekārtotas apmešanās vietas. A naktī no piekdienas uz sesdienu, kautkur pie Valmieras. :)
[User Picture]
From:[info]kinda
Date:May 29th, 2005 - 01:00 pm
(Link)
Tu ieksh IE izskaties nelaagi
[User Picture]
From:[info]murcielago
Date:May 29th, 2005 - 01:25 pm
(Link)
Mjaa, darīs ko varēs, lai izlabotu.

> Go to Top
Sviesta Ciba