Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2019-10-10 07:29:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
īnpk
īsti ne par ko: sanāca 3 dienas pabraukāt pa LV plašumiem, un ievērtēt ceļus - gan tos, kam ielāps uz ielāpa (ideāli izkrata balstiekārtu, labāk, nekā apskates pacēlājā), gan tos, kas samērā nesen pabeigti - kā Tīnūžu-Maskavas šoseja. Mazais secinājums no brauciena - LV ceļus projektē būvfirmas, attiecīgi vecie PSRS laika apļi un ceļi tiek "uzlaboti" (lasīt sad1rsti), lai max ietaupītu asfaltu, un pierakstītu projektā max daudz ts "zemes darbu", tb milzīgu novadgrāvju izveidi, pamatnes pārvietošanu/atjaunošanu, puķupodu izveidi uc reāli nepārbaudāmas, bet apmaksājamas lietas, absolūti neņemot vērā satiksmes drošību.

Nepietika jau ar sad1rsto Talsu-Ventspils šoseja posmu, tagad tiek cūkots Talsi-Upesgrīva posms līdz Laidzei, un Tīnūžu šoseja jau veidota pēc tāda pat algoritma.
Gaidu, kad nojauks viaduktu pār Ventspils šosejas pie Selekcijas - tas vēl atgādina, kāda varētu (un vajadzētu!) bijusi Ventspils šoseja.

/Pamācoši ir braukt pa apli, kuram vēl ir redzamas vecās kontūras, un redzēt atšķirības starp veco/jauno asfalta lējumu - uz apli ietaupīta vispaz tonna asfalta, padarot to lēnu un bīstamu izbraukšanai.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?