Oktobris 31., 2004


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:29 - 3 nieki pirms došanās uz kino
* visu mūžu dzīvoju šajā vietā, un šorīt pirmo reizi, izejot uz balkona, dzirdēju baznīcas zvanus

* nopūtu halovīna ķirbī ielikto svecīti, pa acu caurumiem vēl ilgi kūpēja dūmi

* sapratu, kāpēc kristietība man saistās ar šausmām un paniku. kristiete es biju līdz apmēram 12 gadu vecumam, un kopš 9 gadu vecuma man bija pilnīgi pamatots iemesls uzskatīt, ka es esmu tik grēcīga, ka paradīze man nespīd. kur nu paradīze, katru svētdienu, ejot uz baznīcu, es baidījos, ka vienā jaukā dienā Dievs neizturēs šādu Viņa mājvietas apgānīšanu un vienkārši nospers mani ar zibeni. kad samierinājos ar sevi, kristiete nebiju jau sen.

(49 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 10:38
(Link)
ehh, man šodien šī tēma ir gaužām aktuāla.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 10:38
(Link)
Es no piespiedu iešanas uz baznīcu un grēku sūdzēšanas tiku vaļā, grēksūdzes laikā pusstundu ar mācītāju sarunājoties par to, ko lai es daru, ja mamma mani spiež grēkus sūdzēt, nevis es pati gribu. Mamma sabijās, ka man tik daudz grēku un ko cilvēki domās, ka vairs to darīt nelika:)))))
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 10:40
(Link)
Es šodien to visu ai kā izbaudīju. Mana saruna gan bija minūtes 5-10 gara, bet omītes seja jau bija gana gara, lai saprastu, ka kaut kas nepatika. Bet tāpat, histērija 2x-3x gadā garantēta. Nav jau daudz, bet tāda beztiesiskuma apziņa, ka mani jebkurš var paņemt un iazstiept uz baznīcu pret manu gribu.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 10:46
(Link)
Tā ir traki smaga problēma. Man pat liekas, ka mana mamma tā arī nav pieņēmusi to, ka es neeju uz baznīcu un tml., un ka tas viņai tiešām sagādā problēmas. Zināmā mērā man arī, jo nav man labu attiecību ar viņu un tas tomēr nomāc...
[User Picture]
From:[info]jozefs_k
Date:31. Oktobris 2004 - 12:09
(Link)
Labi, ka mani vecvecaaki no mammas puses ir pietiekoshi neizgliitoti laucinieki, kas jauniibaa paarbraukushi uz pilseetu ienjemt vietu fabrikaa. Vinjiem ir maz izgliitiibas un liela katoliska ticiiba Dievam, kuru tad meegjinaaja beerniibaa arii ieboreet man ar taadu degsmi, ka man ap 12 , protams, ieintereseetam saaka rasties jautaajumi, uz kuriem vinji nevareeja atbild. Galu galaa es noskaidroju, ka vinji tic taapeec, ka ticeejushi vinju vecaaki, taapeec ari jaatic man. Ar to arii viss beidzaas. Tad man saakaas nihilistiskais periods, kuraa es lamaajos un noliedzu Dievu, bet nu pat, esmu atkal atgriezies pie idejas par Dievu, diemzheel neredzu nevienu kristieti, kuram gribeetu liidziinaaties. Taa kaa atliks vien domaat par vinju vientuliiba.
[User Picture]
From:[info]jozefs_k
Date:31. Oktobris 2004 - 12:41
(Link)
Nespeeju iedomaaties, ka tev maajaas vareetu buut haloweena kjirbis....
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 14:02
(Link)
Bet labi, ka man šodien labs mācītājs bija un viņš mani ļoti saprata, kad es teicu, ka mani te ar varu atvilkuši.
[User Picture]
From:[info]jozefs_k
Date:31. Oktobris 2004 - 14:10
(Link)
Vinjsh tevi uzcienaaja ar teeju un aicinaaja pie sevis uz istabinju palasiit relgijisko dzeju?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 14:11
(Link)
Ej takš tu galīgi.
[User Picture]
From:[info]jozefs_k
Date:31. Oktobris 2004 - 14:34
(Link)
Kas ir? Tu dusmo? Es tach nebiju domaajis neko ljaunu.
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 15:51
(Link)
Es to uztveru kā apvainojumu.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 16:19
(Link)
Izskatās, ka Tu ej manu ceļu:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 16:21
(Link)
Es pati viņu gāju un es neprasīju ko man darīt, bet gan stāstīju ko es daru. Un uz manu omīti tāpat tas diez ko neiedarbotos, man liekas.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 16:26
(Link)
Ko Tu saklausīji manos vārdos, ja šādi atbildēji? Tas, ko es teicu, bija nekas cits, kā konstatējums, ka Tu rīkojies līdzīgi man, un smaids, jo Tevi saprotu:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 16:31
(Link)
Nu paga, tu teici, ka es eju tavu ceļu. Pirmkārt jau es eju savu ceļu un otrkārt es tomēr to nedaru gluži tā. Līdzība gan saskatām, tas tiesa, bet es neesmu tikusi vaļā. Tur ne uz to pusi nevelk.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 16:46
(Link)
Vai nav tā, ka vecāki Tevi cenšās ierobežot un vadīt it visā, ko dari?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 16:50
(Link)
Vecāki ļoti nē. Pēdējā laikā, kopš no Austrijas atgriezos vairs tik ļoti nē. Bet kontroli es izjūtu.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 16:59
(Link)
Palasot, ko Tu raksti jau šajā vienā lappusē, var pamanīt, ka Tu ļoti centies aizstāvēties situācijās, kad to nemaz neprasās... Joku uztver kā apvainojumu, būtībā komplimentu kā savas brīvības vai izvēles tiesības ierobežošanu (nu kaut kā tā:). Var manīt, ka Tu esi pieradusi, ka Tev tuvākie cilvēki cenšās Tevi vainot par visu un ierobežot it visā, tāpēc Tu citu teikto arī uztver tāpatās... Bet citi nemaz netaisās pret Tevi izturēties tāpat...:) Pat, ja es kļūdos, varbūt padomā, vai vismaz mazlietiņ man nav taisnība:)))
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:02
(Link)
Ja tev patīk uzskatīt, ka tev ir taisnība - lūdzu. Es tomēr pieturos pie viedokļa, ka labāk aizstāvēties laicīgi. Un maniem vecākiem ar to pilnīgi nav nekāda sakara.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:12
(Link)
:) Man nav vajadzības uzskatīt, ka man ir taisnība... Jo īstenībā tam nav nozīmes... Nozīme ir tikai tam, vai tas, ko saku, var kādam nest kaut ko labu... Ja nē... Tad neko... Tad vismaz man pašai ir bijusi iespēja kaut ko noformulēt priekš sevis skaidrāk un labāk saprast, kāpēc es pati biju tāda savos 18.
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:14
(Link)
Man patiesībā pašlaik nav īpašas vēlmes saprast kāpēc es esmu tāda kāda es esmu. Es labāk domāju kāda es gribu būt un ko man darīt, lai to sasniegtu. Versija, ka es neesmu apmierināta ar to, kas es esmu tagad, netiek apskatīta.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:20
(Link)
Labi, tad neapskatīsim to:) Bija interesanti aprunāties:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:21
(Link)
Tikai sajūta pēc sarunas ne visai.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:30
(Link)
Vai vari pateikt, kāpēc?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:33
(Link)
Tāpēc ka man radās iespaids, ka no tavas puses es tieku uztverta kā pokemons kam jūra līdz ceļiem un saprāta nav nemaz.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:37
(Link)
Garām... Tu esi cilvēks, kas visu uztver daudz asāk un pārdzivo daudz sāpīgāk nekā es šobrīd... Apmēram tāds varētu būt mans intuitīvais minējums par Tevi. Kā redzi, ļoti atšķirās no iespaida, kas rādās Tev...
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:42
(Link)
Bet kāda saistība ir maniem vecākiem ar to, ka es uztveru sāpīgāk un asāk? Es labi zinu, ka es visu uztveru asāk, ka es dzīvoju emociju un smaržu pasaulē, bet es vismaz neesmu trula! Un būt tāda ne zivs-ne gaļa es arī negribu, kas kaut kur pa vidu kūļājas.
Piedevām reakciju uz citu cilvēku teikto ne vienmēr ietekmē visas kopējās rakstura īpašības, bet arī garstāvoklis noteiktajā brīdī. Tāpēc es uzskatu, ka par tiem vecākiem tu man piesējies nevietā.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:48
(Link)
:) Paraustu plecus un nezinu, ko teikt...
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:50
(Link)
Tev apnika, vai ne? :)
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:52
(Link)
Nē... Vienīgi- mans mērķis nav pierādīt savas domas, bet gan izteikt savu viedokli:) Viedokli esmu izteikusi, Tu tam nepiekrīti... Attīstības sarunai nav...:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:55
(Link)
Attīstība būt tikai ja es piekristu?
Bet ja nav, ta nav, došos vien savu eseju par nāvessodiem rakstīt.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:59
(Link)
:) Nu vismaz pieņemtu kā iespējamu versiju. Šinī gadījumā sanāk tikai strīds, bet strīdēties nav vērts... Laba tēma esejai:) Uzmundrinoša:) Aizstāvēsi vai noliegsi?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 18:04
(Link)
Materiāli man ir noliedzošajai. Patiesībā sākotnēji izvelējos noliedzošo tikai tādēļ, ka zināju - skolotājai ir diezgan sakāpināta interese par kristietību un baušļos ir teikts, ka tev nebūs nokaut. Ės izvelējos lai viņa labo manu angļu valodu, nevis piekasās pie tā, ka domāju citādāk. Tikai vēlāk, meklējot materiālus atradu, ka Bībelē ir arī nāvessodu apsitprinoši argumenti. Bet nu jau ir iegājies, cilvēktiesību pārkapumu pieminēšana, rasisms, minētā kristietība un arī fakts, ka nāvessodi pēc statistikas tikai izsauc jaunus nāvessodus. Pēdejais arguments tāds šaubīgs, bet ir daudzi citi rezervē.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 18:06
(Link)
Un kā Tev pašai liekas? Ka nāvessodiem tomēr būtu jābūt?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 18:09
(Link)
Jā. Atceroties Gulbeni un mazos sadurtos bērneļus, man šķiet, ka jābūt. Deivida Geila dzīve gan it kā ir gana spēcīgs iespaids man aizvien, kaut skatīta jau pusotru gadu atpakaļ, tomēr manā izpratnē visi mani argumenti būtu mierīgi atspēkojami. Man šķiet, ka meklējot materiālus es jau uz visiem arī atradu atspēkojumu.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 18:11
(Link)
Tad jau Tev arī esejā derētu abas puses apskatīt, un tad Tu būt izteikusi savas patiesās domas:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 18:13
(Link)
Nē, šī ir viena viedokļa apskatīšanas eseja, tāds ir uzdevums - ignorēt visu citu un aizstāvēt savu viedokli.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 18:17
(Link)
OK! Netraucēšu:) Veiksmīgu rakstīšanu:)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 18:19
(Link)
Tnx.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:38
(Link)
Starp citu, ciest nevaru un nekad ne pret vienu nelietoju apzīmējumu "pokemons":)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:39
(Link)
Toties es gan viņu lietoju attiecībā pret citiem. Un līdz šim neviens viņu nav lietojis attiecībā pret mani.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:43
(Link)
Gribētos jau Tevi paprovocēt un nosaukt par pokemonu:)))) Bet nedarīšu tā:))) Nav labi, ka Tavu noskaņojumu var ietekmēt Tev nenozīmīga cilvēka (šinī gadījumā- manas) domas.
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:48
(Link)
Līdz šim visi, kas mani ir gribējuši provocēt - klukucis, dark_entrant, bezdeliiga un daži labi citi, viņiem tas ir izdevies. Es neesmu noturīga pret provokatoriem.
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 17:50
(Link)
Īstenībā var izprovocēt tas, par ko pati neesi pārliecināta, kas sāp un tml.:) Vismaz visbiežāk tā ir...
[User Picture]
From:[info]jozefs_k
Date:31. Oktobris 2004 - 17:14
(Link)
Lūdzu piedod, Alīn! Es tā nebiju domājis. :(
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:31. Oktobris 2004 - 17:15
(Link)
Ir ok.
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:31. Oktobris 2004 - 13:11
(Link)
ko cilvēki domās?
[User Picture]
From:[info]kreiza
Date:31. Oktobris 2004 - 16:17
(Link)
Nu ja- ko cilvēki domās, ka meitai tik daudz grēku, ka pusstundu jāsūdz :))))
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:31. Oktobris 2004 - 13:13

Cik daudznozīmīgi.

(Link)
Nopūti svecīti.
honeybee - 3 nieki pirms došanās uz kino

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba