Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Feb. 12th, 2020 07:46 am

SAS reklāma par to, ka nekā skandināviska neesot.

SAS

Un salīdzinājumam Norwegian lepnums par skandināviem, pie tam Norwegian serviss ir labāks un cenas divreiz zemākas.

Norwegian="65%"
https://www.norwegian.com/se/om-oss/var-historia/vara-hjaltar/

Tags:

82 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]extranjero
Date:February 12th, 2020 - 09:36 am
(Link)
Norwegian tiešām ir forši. Kad paziņai Tenerifē nozaga pasi, viņa varēja atgriezties Latvijā caur Oslo bez dokumentiem un neizņemot atgriešanās apliecību.

Un vispārīgi šis ir labs piemērs par globālismu pret lokālismu. Lokālisms rullē!
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 11:16 am
(Link)
Un kurš tic, ka reklāma a la "Lidojiet ar mazohistiem!" varētu palielināt pirkto biļešu skaitu?
From:[info]barbala
Date:February 12th, 2020 - 12:08 pm
(Link)
Patīk/ nepatīk ir viena kategorija, bet SAS reklāma tomēr IR laba un stratēģiski jaudīga, kur mazliet pieklibo izpildījums (varēja jau vēl vairāk uz jūtām uzspiest). Laba, jo:
- tās lietas, ko mēdzam piedēvēt par nac. identitāšu vērtībām, piemēram tautastērpus, kotletītes, dziesmusvētkus, ir vienojošs plašākām kopām, tālabad vērtības nevar būt artefakti (es te bieži dauzos par Kurzemes 18.gs vidus bručiem no kuras-nu- britu manufaktūras rudens/ziemas kataloga, ar mūsu auseklīša atrašanu visādās latviskās nevietās, t.s. arābu, piemēram, flīzītēs tā ap kādiem mazajiem gadsimtiem, ir vērts piesekot Ievai Pīgoznei, viņa šo pēta ar labu tvērumu);
- vērtības un "tas, mūsējais un par mums" ir drīzāk nevis KO mēs darām (rituāli, ēdam, dziedājam, sēžam), bet KĀ. Tātad, pie mums nav ierasts sist sievietes, neļaut viņām balsot, dzīvot harēmos, dedzināt priekšpilsētas vai kas nu viss tagad ir sasāpējis zviedrijas hronikās (un ne bez pamata).

Aiztālab, ja šitajā ļoti saimigrētajā Eiropas/Skandināvijas šodienā kāds plēstu kreklu un teiktu, ka Darlarnas zirdziņš, Volvo (vai Saab, ha) vai kanēļmaizītes (kanēlis no ceilonas vai ķīnas, ja) ir 100% īsts skandināvs, tad šauri tomēr tverts un SASam šeit it ļoti laba, stipra ziņa: mēs esam ceļotāji, vedam šurp labāko, pielāgojam un ļaujam citiem. Skaidrs, ka var sākt raustīties plakstiņš pie kadra ar kundzīti, kas apskauj tumšādainu jaunēkli, bet nu kamon, neviens nekļūst mazāk skandināvs tāpēc.

Stratēģiski, valstsstratēģiski varbūt ir grūti, jo sociālā sistēma ir tik iekļaujoša, ka slavenā vienlīdzība kļūst grūti pārdalāma, bet then again, tam taču ir instrumentārijs sistēmisks un tas neapdraud ne "truly", ne "scandinavian."


Es esmu par kultūrām, valstīm, zemēm un tautām, ja jāpaskaidro, bet kam nu vēsturiski sanāca (jo materiāli UN zināšanas) stiprākus kuģus un asākus ieročus būvēt un tā jaunas zemes sev izbrīvēt, kam rakstīt vēl šodienās svarīgus rakstus un tekstus un novērot un aprakstīr sakarības, bet kam, vai ne, stūrītī, kaktiņā, mālā cūkas izganīt un mazliet padziedāt, par vēdertiesu labākos iestumt kādā labi tālā skolā un tālāko jau mēs varam nojaust.

Tā ka viss ir viens un norwegian lidmašīnu astes dara to pašu, ko SAS, tikai ziņai ir uzkonstruēta caur lepošanos ar personām, bet SAS saka, viss ir mūsu, bet mēs mākam ceļot. Un tad tas viss ir mūsu enīvej.




From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 12:52 pm
(Link)
Runā par sevi, "mēs" neesam ceļotāji, tikai kosmopolītiskā, pārnacionālā elite tādi ir, somewheres vs anywheres. Fluiditāte vispār nevar būt spēcīgs vēstījums, ja nu vienīgi 68niekiem.
Turklāt dīvains anything goes makdonaldisms - jo ir pilnīgi vienalga, no kurienes nāk kanēlis vai brunču krāsa, svarīgi, ko ar to izdara zviedri, kūri Zviedrijā vai Kurzemē.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 01:02 pm
(Link)
Īsumā - šīs zviedru muļķības nedrīkst iedrošināt, tas ir koronavīruss Baltijas jūras rietumu krastā, ap ko ir jānovelk stiprs kordons, un katra mazākā izlauzusies muļķība jāizaicina un jāapkaro. Ja zviedri saka A, normālam cilvēkam ir morāls pienākums teikt B, ne-A. Jebkura piekāpšanās zviedru indei ir neattaisnojama.
From:[info]barbala
Date:February 12th, 2020 - 01:42 pm
(Link)
veseļojies, autor.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 03:22 pm
(Link)
Fui, dialektika.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 04:36 pm
(Link)
Starp citu tā toksiskā vainas apziņa kura zviedriem piemīt un kas tiešām ir problēma un kuru tu salīdzini ar koronovīrusu ir ar kristīgu izcelsmi - tas kristietībā bija idejas ka vājums ir labi, ka cilvēks ir mūžīgi vainīgs un kāda kaut ko parādā.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 05:31 pm
(Link)
Marksisms, līdzīgi kā rietumu zinātne, arī ir "kristīgas izcelsmes", bet tas nenozīmē, ka tas i r kristietība. Zviedru ekscesi ir tieši tāpēc, ka viņi atmetuši savu seno ticību.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 05:37 pm
(Link)
Tāpēc ka atmetuši ne līdz galam. Ne konsekventi. Patiesībā jau kristrīgā pasaules uztvere arī ir senāks defekts par pašu kristietību. Hierarhiskums, pazemība, vainas apziņa - tas viss nāk līdzi vēl no mērkaķu bara.
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 08:45 pm
(Link)
Tu pats esi mēkaķis, kura smadzenes nav attīstītas līdz abstraktās domāšanas labumiem un sliktumiem, tāpēc nesaproti ne vien kristietību, bet principā jebko doktrinālu. Tu redzi galvu un zini, ka caur to ēd.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 09:05 pm
(Link)
okej tas viss ir čill, tikai par ingmāru mani nesauc tad gan es sabēdāšos :D
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 09:17 pm
(Link)
labi, tagad zinu tavu kriptonītu >>:D
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 09:18 pm
(Link)
:D
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 10:27 pm
(Link)
Par reformāciju zviedru meinstrīma poļitruku garā, ļoti tuvu realitātei - https://www.youtube.com/watch?v=O3DU7npY7gw
Tur gan diežēl nav parādīta Zviedrijas luteriskās baznīcas vadības wokeness, kas izpaužas vēl groteskākās formās.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 07:13 pm
(Link)
Veselība vajadzīga tiem, kuri domā, ka "kartupeļi nāk no Dienvidamerikas, tāpēc leišu virtuve ir tikai nosacīti leišu" vispār ir kaut kāds pārdomu vērts arguments par labu nacionālo savdabību relativizēšanai, t.i., irdināšanai.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 09:20 pm
(Link)
Tas ir vienkārši plašāks skatījums, nekas jau nemainās, tāpat ir attiec tautu tradicionālie ēdieni utt, tas ir ja uz to paskatās zinot lietas.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 01:55 pm
(Link)
teica cilvēks, kurš, pardon, tic dievam.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 04:29 pm
(Link)
Teica cilvēks, kurš, pardon, tic, ka dzīvība radās no slapjiem putekļiem, ka cilvēks cēlies no pērtiķiem un ka, ļoti pardon, nedzimis bēbis ir šūnu pikucis.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 04:32 pm
(Link)
Es tam neticu, es to zinu jo tas ir izpētīts, ja pētījumos atkjlāsies kļūda un būs citi dati tad es tos ņemšu vērā.

[ tas ir nelabojot Krišjāņa zināšanu robus kuri parādās šajā tekstā]
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 08:47 pm
(Link)
Tā pat ir (((izpētīts))), ka 4gadīgam puikam jādod hormonu blokeri un jānogriež pauti, jo viņš kaut kad bija paņēmis rokā lelli.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 09:06 pm
(Link)
Nu šitā atkal ir reliģija. Tas ir tas pats, ka meitenei jāizgriež klitors jo tad viņa ir paklausīgāka.
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 09:19 pm
(Link)
VISS ir reliģija. Arī tavi samērā šķībie, bet nelokāmi uzskati par dzīvi ir reliģija, pie tam ar labi atpazīstamām saknēm zināmu ideoloģiju dogmās.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 09:21 pm
(Link)
Nunu kuras tad ideoloģijas? Zem komunisma es kā zināms neparakstos :)
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 10:41 pm
(Link)
Bez sagramstītiem sci-fi ideāliem, naivu utopistu kopēšanas un h+ mēmiem, tavi uzskati lielā mērā pārklājas arī lielāko daļu Frankfurtes Skolas zeitgeista. As in, viss tas bullšits, kas nāk no (((sociālajām zinātnēm))) un politiķiem/medijiem, kas to kompitentos atzinumus ievieš praksē un cilvēku kolektīvajā apziņā kā vienīgo pareizo ceļu.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 10:45 pm
(Link)
okej tur tad būtu jāskatās pa daļām ir visai grūtu piekrist/ nepiekrist kaut kādam lielam ideju kopumam gan jau tur būs gan piekrītamas gan nepiekrītamas lietas.
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 12:14 am
(Link)
Nu pa daļām es arī skatos, tāpēc redzu, ka tev ir no kulta meinstrīma atsevišķas paralēlas un dažas herētiskas atklanīšanās, bet lauvas tiesā jomu (visādi feminismi piem.) tu vnk atgremo, ko katru dienu jādzird/jālasa no "ekspertiem" pareizajos avotos.
From:[info]ctulhu
Date:February 13th, 2020 - 12:20 am
(Link)
Feminismi ir dažādi. Es esmu tas feminists ``visas smadzenes ir derīgas, teikšanu nosaka domāšanas spēja un zināšana, dzimums nav svarīgs``, es neesmu tas feminists ``baltie vīrieši visus apspiež šausmas šausmas``
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 12:35 am
(Link)
Tu, kā tev māca pareizajā akadēmijā, papagaiļo pakaļ falšajai (pat no hard science viedokļa) idejai pār dzimumu vienādību kā spējās tā nespējās. Vēl tu atbalsti globālistus, jo viņi tev caur saviem ruporiem saka, ka viņi jāatbalsta, jo pārējie ir nacīši. Globālisms kalpo tikai šaurai, uz mums uzdirsošai sociopātu kliķei, bet viņu varā ir mediji, akadēmija un politiķi, kuru informatīvajai masēšanai daudzi nespēj vai negrib redzēt cauri.
From:[info]ctulhu
Date:February 13th, 2020 - 12:44 am
(Link)
Vispār nē. Cilvēki as sač ir dažādi, katram kkas sanāk labāk un cilvēks pats izvēlas kas grib būt un ko grib darīt.

Globālisms - okej es droši vien gribu mazliet citādu tās kliķes sastāvu :)
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 01:15 am
(Link)
Neatsauc uzkrītošas plaisas starp dzimumiem kā grupām, kuras ideoloģija liek ignorēt vai uztvert kā nejaušību.

Nu ja, totalitāras ievirzes arī no tiem pašiem frankfurteriem.
From:[info]ctulhu
Date:February 13th, 2020 - 01:20 am
(Link)
Tas ar dzimumiem atduras praktiskajā faktā ka tu nevari pateikt cilvēkam ``šitas tev nepienākas jo dzimums ne tāds``. Tas ko tu vari izdarīt- uzlikt visiem vienādus kvalifikācijas kritērijus un tad jau redzēs kura dzimuma tur būs vairāk vai uz pusēm. Eksperiments => evidence => secinājumi, viss. Ja būs uz pusēm - okej, ja būs 99% no viena un 1% izņēmumu no otra - tieši tik pat okej, un mēs esam neuzmetuši nevienu, tos izņēmumus arī ne.
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 09:19 pm
(Link)
Šāda veida noteikumus var attiecināt tikai uz sausām darba attiecībām. Un pat tur daudzi cilvēki nereti preferē vienu vai otru dzimumu, atkarībā kas par profesiju, jo labi ZINA, ka kvalifikācijas papīrs nav vienīgā lieta, kas definē cilvēka spējas un uzvedības paternus. Starp dzimumiem ir daudz vairāk atšķirību par tām, kuras var izpaust formāls papīrītis. Piemēram es saprotu kāpēc cilvēki pamatā tomēr grib sievietes par auklītēm vai medicīnas māsām. Tam nav sakara ne ar kādu formālu prasmju iekalšanu.
Ja runā par attiecībām, kas atrodas ārpus darba devēja=padotā, tad tur vispār jau neviens normāls cilvēks nekad reāli dzīvē nespēj lietot tupa autistisko tabula rasa prezumpciju. Cilvēki nav TIK tupi, visi faking redz un nevienam nevajag (((zinātnieku))) apstiprinājumu, tam kas redzams tik uzkrītoši un bijis redzams VIENMĒR.
From:[info]ctulhu
Date:February 13th, 2020 - 10:23 pm
(Link)
Pag ja tas būtu tik patiesi un saprotami, tad no kurienes sieviešu protesti XXgs sāk/ vidū? Sanāk ka viņām tā iepriekšējā lietu kārtība konkrēti nebija okej?
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 11:37 pm
(Link)
Aha, tūkstošiem gadu bija okej un te pēkšņi muh oppresshun. Nebija nekādi sieviešu protesti, tā pat kā krievi nerīkoja revolūciju Krievijā. Visa šī huiņa ir mākslīgi manufaktūrēts kultūrkarotāju dumpis (viens no daudzajiem mūsu vēsturē) no sākta gala.
From:[info]ctulhu
Date:February 14th, 2020 - 12:35 am
(Link)
Bet dumpis izčāxtētu ja to neviens neatbalstītu. Un ibiopeso ja es būtu sieviete 18 - 19gs ( vai tagad sieviete saūdos) tad es būtu kategoriski neapmierināta ar lietu stāvokli. Za kakim hrenom kaut kādi pamācoši tēviņi stāstītu man kas ir manas dzīves mērķisun ko man ar to iesākt?? Tak nah pošļi melkimi šagami.
From:[info]gnidrologs
Date:February 14th, 2020 - 06:57 am
(Link)
Tēviņi nebija nedz pamācoši nedz par dzīves mērķiem ko stāstīja. Sabiedrībā lomas bija striktas kā tēviņiem pašiem tā mātītēm un tam nebija apkšā nekāda gender war. Visi to pieņēma kā pašsaprotamu un tas funkcionēja. Kultūrkara rezultātu mēs redzam - disfunkcionāli, vientuļi tēviņi un mātītes bez ģimenēm un bērniem, kas vienīgo apmierinājumu dzīvē ņem no narkotikām, antidepresantiem, maukošanās un tupa darbaholisma paralēli šīm tautām izmirstot, jo visi tik neatkarīgi un karjerīgi, ka nav kam taisīt nākotni. Ahmedam un M'Bongo atbrīvojas daudz lēbensrauma pateicoties kultūrkarotāju uzvarai.
From:[info]ctulhu
Date:February 14th, 2020 - 12:36 pm
(Link)
Nu jā un kur vēl bija striktas lomas? Visādās sovoka tipa valstīs. Cilvēki negrib ka sabiedrība vai valsts uzspiež tiem striktas lomas un ieliek stingri noteiktās vietās. Apmēram aiz šī iemesla slikta idejas sūkā un dara to slikti. Brīvības nav. Nav tajā pasākumā paredzēta. Nu vot un šitajā tradicionālajā pasākumā kāds bija arī brīvības nav.
From:[info]gnidrologs
Date:February 14th, 2020 - 09:50 pm
(Link)
Nu un kas notiek progresīvajā sabiedrībā. Brīvības tā pat nav. Pie tam, ja tradicionālā sabiedrība aizliedza brīvību degradēties, tad progresīvā brīvību nedegradēties.
From:[info]ctulhu
Date:February 15th, 2020 - 12:06 am
(Link)
Nu tad pret visādiem mēģinājumiem ierbežot brīvību arī vajag vērsties, also nu sieviešu vēlēšananās pēc augstākās izglītības kas bija pamatā 19 gs feminismam jau nu nekādi nav brīvība jeb vēlme degradēties :)
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 01:54 pm
(Link)
Bet noteicošā pasaulē jau ir tieši kosmopolītiskā un pārnacionālā daļa.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 03:21 pm
(Link)
Tas ir absolūtais cilvēces mazākums.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 03:30 pm
(Link)
Mazākums pēc skaita, vairākums pēc intelekta
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 04:30 pm
(Link)
Nav redzēts, ka viņi būtu sevišķi intelektuāli. Izglītoti jā, bet ne inteliģenti.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 04:33 pm
(Link)
Gan jau kāds dunduks starp viņiem gadās, bet vidēji būs gan inteliģentāki gan empātiskāki par vidējo.
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 08:49 pm
(Link)
Jā, kosmopolītiski pārnacionāla kabala, kura nicina tādus kā tu un es un kuru vienīgais mērķis ir varas saglabāšana un vairošana. Be good goy, consume and obey.
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 01:10 pm
(Link)
Var vērtības vai "vērtības" sludināt un raklamēt bez mazohisma. Izņemot, ja mazohisms ir būtības kodols, no kuras visas "vērtības" izstaro.
From:[info]barbala
Date:February 12th, 2020 - 01:41 pm
(Link)
Tur nav mazohisma. Bet nu, re, nenostāvēja gan skandināvisko vikingu garā gana taisni: https://www.sasgroup.net/en/sas-commercial-what-is-truly-scandinavian/
From:[info]ze
Date:February 12th, 2020 - 02:28 pm
(Link)
Svarīgs ir konteksts. Ņemot vērā, ka runa ir par Zviedriju un tās politisko dienaskārtību, ir pamats runāt par mazohismu. Šī reklāma ir Zviedrijas kreisi-mazohistiskā "nacionālā identitāte ir ļaunums" diskursa produkts, nevis vienkāršs SAS mārketinga mesidžs par to, cik "forši ir ceļot un satikt cilvēķus no citām kultūrām". Tur jau tā lieta, ka viņi ir tik ļoti sapisušies, ka nespēj normāli paust visumā lielisku ideju, ka ceļot ir kruta, bez šī woke guilt-tripa un sevis pātagošanas par to, ka ir baltie eiropieši.
From:[info]dooora
Date:February 12th, 2020 - 03:38 pm
(Link)
komtexts, mūsu viss :)
From:[info]gnidrologs
Date:February 12th, 2020 - 08:51 pm
(Link)
Kā teica viens vecs beigts (((fellow white pīplis))) uzvārdā Horkheimers, “Logic is not independent of content.”
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 10:00 pm
(Link)
Jā, ļoti precīzi! Un proporcija arī ļoti dīvaina - 2/3 vēsts par to, kā visa skandināviem nav, nav un nav, un tad voilà - tāda vieda propaganda, kura skandināviem jau apnikusi kā rūgta nāve.
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 09:14 pm
(Link)
Un kāpēc tavuprāt bija šādas reakcijas, ko SAS apraksta. Tāpēc, ka cilvēki nesaprot, ar ko reklāmradītājs te nodarbojies, vai tāpēc, ka saprot ļoti labi?
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 09:34 pm
(Link)
[info]ze jau ļoti precīzi raksturoja situāciju - būtiskais ir konteksts, kurā zviedriem vienlaikus no vienām tribīnēm ir stāstīts, ka nekādas zviedru kultūras nav, bet no otrām, ka vajadzīga kultūras revolūcija (tas, ka šis apzīmējums jau apzīmē ko ļoti konkrētu un ne pārāk senu, sludnātāju zināšanu un saprāta laukā neietilpst).
Marketologi šo kontekstu nevarēja nezināt, bet izvēlējās tomēr testēt un spiest gāzi grīdā. Daudz no šeit notiekošā ir tieši testēšana - ja nostrādā šeit, var turpināt plašāk, ja dabū pa nagiem, tad vēl mazliet jāpaciešas.
Un runa nav par krāsiņām - "Love Actually" noslēguma eoizode ar visu krāsiņu apkampšanos nenoliedzami ir visu laiku labākā lidošanas reklāma - https://www.youtube.com/watch?v=lx8VLL6HYuU
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 10:46 pm
(Link)
a kas notiek zviedrijā ar tiem kas uzsver un praktizē tieši zviedru kultūru? Un ikdienā izturas tā kā šīs kultūras nesēji?
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 11:12 pm
(Link)
Tādu, kuri īpaši uzsvērtu zviedrisko, publiskajā mediju telpā būtībā tiek ignorēti, un pat ne tikai tur. Ļoti daiļrunīgs piemērs - Nacionālā kultūras mantojuma! pārvaldes Kultūras mantojuma! daļu 8 gadus vadīja un darbiniekus tiranizēja kāds Q. Mahmood ar pareizo izcelsmu, kurš publiski mēdza izteikties par kultūras mantojuma saglabātāju "duļķainajiem nolūkiem", viņam nebija neviena studiju kredītpunkta vēsturē un kultūras mantojumā.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 11:40 pm
(Link)
Beigās šo izmeta?
From:[info]heda
Date:February 13th, 2020 - 12:01 am
(Link)
Jā, pirms apmēram gada izmeta, jo darbinieki savāca pietiekami daudz pierādījumu par diskriminējošu attieksmi pret darbiniekiem. Nu bet 8 gadus vadīja, tiražējot pareizus ideoloģiskus murgus, nozarē nejēdzot pilnīgi neko.
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 12:24 am
(Link)
Nevaru atrast tīklā, bet atceros redzējis kaut kādu bukletu vai rakstu presē, kur apmierinātas, dzīvi apliecinošas zviedru (lasīt: balto cilvēku) ģimenes ir red flag potenciāliem right wing uzskatiem, tāpēc modri monitōrējamas.
From:[info]ctulhu
Date:February 13th, 2020 - 12:26 am
(Link)
viņi ko orvelu nau lasījuši?
From:[info]gnidrologs
Date:February 13th, 2020 - 12:28 am
(Link)
Ir un izmanto kā manuāli sabiedrības organizēšanā.
From:[info]heda
Date:February 13th, 2020 - 12:30 am
(Link)
Jā! Cilvēki mēdz nesprast, ka tas nav joks...
From:[info]katzenjammer
Date:February 12th, 2020 - 02:10 pm
(Link)
SAS ir pilnīgs pagājušais gadsimts. Turu visus īkšķus, lai Norwegian izdodas izkļūt no brāķa lidmašīnu krīzes un attīstīties tālāk.
From:[info]extranjero
Date:February 13th, 2020 - 07:40 am
(Link)
Nu, lepoties ar globālismu šobrīd ir slikta reklāma, jo neņem vērā cilvēku noskaņojumu.
From:[info]sramgni
Date:February 12th, 2020 - 12:18 pm
(Link)
Tas izklausīsies banāli, bet tas, ka, piemēram, tu tai reklāmai pievērs uzmanību, nozīmē tikai to, ka reklāma ir izpildījusi savu funkciju. Tu, piemēram, to kritizē, bet tagad tas ir kļuvis par diskusijas subjektu, un būs arī citi cilvēki, kas to aizstāvēs, tātad ir izdarīts viss nepieciešamais, lai tā kļūtu "virāla".

https://www.youtube.com/watch?v=06yy88tLWlg
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 12:54 pm
(Link)
Būs arī citi cilvēki, kuri demonstrēs, ka indīga, puspatiesībās balstīta ideoloģija, spēlējot uz universālisma jūtu salkanību, ir izskalojusi viņu smadzenes.
From:[info]sramgni
Date:February 12th, 2020 - 12:57 pm
(Link)
Uzņēmumu ideoloģija ir nopelnīt naudu, un šāds sašutums šim mērķim tikai palīdz.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 01:04 pm
(Link)
Šādu uzņēmumu ideoloģija ir nopelnīt naudu, to ietērpjot siltas moralizēšanas mērcē un Grētas Tūnbergas balsī.
From:[info]sramgni
Date:February 12th, 2020 - 01:05 pm
(Link)
Ko lai saka, es tev piekrītu (kā tas var būt; kas notiek?).
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 02:29 pm
(Link)
Nemokies, izdzēsies no šejienes.
From:[info]krishjaanis2
Date:February 12th, 2020 - 03:27 pm
(Link)
SAS klienti un iespējamā auditorija tāpat vairumā ir pārnacionālā tehnokrātija un biznesmeņi. Firma reklāmā atspoguļo patērētāju idejisko, bet ne vienmēr eksplicēto pieprasījumu, mierinot savus pircējus "jā, jūs pareizi darāt, un kopā ar mums jūs ceļat jauno pasauli".
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 01:07 pm
(Link)
Šo reklāmu parādīja kolēģe, kura lido bieži, un teica, ka ar SAS vairs nelidos.
From:[info]sramgni
Date:February 12th, 2020 - 01:07 pm
(Link)
Gan jau, ka pēc laiciņa lidos, ja tas būs izdevīgi.
From:[info]heda
Date:February 12th, 2020 - 01:15 pm
(Link)
No Stokholmas ar viņiem nav bijis izdevīgi jau daudzus gadus, cenas viņiem vismaz divreiz augstākas nekā vairumam citu.
From:[info]ctulhu
Date:February 12th, 2020 - 01:56 pm
(Link)
SAS pēdējā laikā kaut kā nīkuļo, maz reisu
From:[info]hedera
Date:February 29th, 2020 - 09:12 pm
(Link)
Cepienu lasīt nebija laika, jo darbi. Bet tagad beidzot noskatījos un tā arī nesapratu, par ko cepiens. Tajā reklāmā kaut kas ir samelots vai sagrozīti fakti par lietu izcelsmi?
From:[info]heda
Date:February 29th, 2020 - 10:06 pm
(Link)
Būtiskais ir konteksts, kurā zviedriem vienlaikus no vienām tribīnēm jau gadiem stāsta, ka nekādas zviedru kultūras nav, bet no otrām, ka vajadzīga kultūras revolūcija (tas, ka šis apzīmējums jau apzīmē ko ļoti konkrētu un ne pārāk senu, sludnātāju zināšanu un saprāta laukā neietilpst).
Un ar "bagātībām" kas nāk no aizrobežām, zviedru nodokļu maksātājs jau sen neasociē ēdienus vai sadzīves priekšmetus, bet pavisam ko citu.
Marketologi šo kontekstu nevarēja nezināt, bet izvēlējās tomēr testēt un spiest gāzi grīdā.
Droši vien izlasīji arī turpinājumi, ka sabiedrības reakcija tika nosaukta par putina troļļu ietekmi utt.
From:[info]hedera
Date:February 29th, 2020 - 10:20 pm
(Link)
Nezinu, ko ar "kultūras revolūcija" domā tie, kas to sludina, un arī īpaši neinteresē. Tāpat, kā neinteresē tik sekli argumenti kā "putina troļļi".

Bet, atvaino, neredzu neko sliktu tajā, ka tiek kliedēti dažādi plaši izplatīti nacionālie mīti, kuriem nav seguma vēsturē. Es, starp citu, no tās reklāmas uzzināju pāris lietas, ko iepriekš nezināju.
From:[info]heda
Date:February 29th, 2020 - 10:51 pm
(Link)
Vairāk nepētīju, bet, piem., turku gaļas lodītēm nav nekā kopīga ar skandināvu, izņemot to, ka sastāvā ir gaļa.
Bet, ignorējot kontekstus, vai tev šķiet, ka reklāma ir laba un iedarbīga, ja 2/3 no tās ir vēsts par to, kā visa nav, nav un nav, un tad ups! - pēdējā trešdaļa ir propaganda, ar kuru citi jau sen baro pa visiem iespējamiem kanāliem?
Un kāpēc tavuprāt bija šāda sabiedrības reakcija - tāpēc, ka cilvēki nesaprot, ar ko reklāmradītājs te nodarbojies, vai tāpēc, ka saprot ļoti labi?
From:[info]hedera
Date:March 1st, 2020 - 09:51 am
(Link)
Tā kā mārketinga pasaule man ir pasveša, tad nevaru spriest, vai reklāma ir vērtējama kā laba un iedarbīga. Taču man nešķiet nekas īpaši dīvains un ārkārtējs tajā, ka aviokompānija jūsmo par globālismu.
From:[info]heda
Date:March 1st, 2020 - 11:47 am
(Link)
Tā jūsma ir kā neieinteresētam iekāres objektam veltīta riesta dziesma ;)
Un iedarbīgumu viņi šobrīd mēra pieaugošos zaudējumos.
From:[info]hedera
Date:March 1st, 2020 - 11:56 am
(Link)
Nu, ja ir zaudējumi pēc šādas reklāmas, tad laikam atliek secināt, ka no mārketinga viedokļa reklāma bija slikta un ne(pareizi)-iedarbīga. :)