ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-05-03 22:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Zazis fundamentālists
Zazis no šitā

https://www.tvnet.lv/7514661/partikas-razotaji-atklata-vestule-aicina-izsludinat-arkartejo-situaciju-nozare

pamanās kārtējo reizi izpūst savu vegānisma propagandu.

http://klab.lv/users/zazis/354972.html?mode=reply

Kā lavrovam visur fašisms nrēgojas tā zazim vegānisms.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]az
2022-05-04 00:26 (saite)
un ctulhu visur rēgojas zazis ;)))

also, kur tieši ir vegānisma propaganda? zazis pat nemin savu risinājumu, tikai saka, ka viņam tāds ir un daudziem tas nepatiks. kā šāds izteikums, kas praktiski ir paškritika/pašcenzūra = propaganda?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 00:32 (saite)
Vai tad rēgojas, re ku augšā links uz reālu zazi.

Nu un zemāk ir priekšlikums lopsīt aļģes, aha :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 00:49 (saite)
tajā linkā zazis neiesaka risinājumu tvnet raksta problēmai, tikai saka, ka viņam tāds ir un daudziem tas nepatiks. tu interpretē to kā vegānisma propagandu, bet tu savu pieņēmumu balsti uz saviem priekšstatiem par zazi, nevis zazis konkrētā teksta. tu interpretē un sagrozi pilnībā šo tekstu, piešķirot tam savu nozīmi, un tad to nosauc par vegānisma propagandu.

tas, ko zazis raksta par aļģēm, ir komentārs saistībā ar kāda konkrēta uztura speciālista izteikumiem. tam nav nekāda sakara ar tvnet rakstu vai vegānismu. viņš tikai norāda uz kļūdainiem apgalvojumiem. kas patiesi ir kļūdaini. nepastarpināti patērējot soju pārtikā, tas nekādā veidā nenogalina dzīvniekus. tas ir smieklīgs apgalvojums, un es arī nesaprotu, kāda tam ir loģiskā ķēdīte, kā var vispār kaut ko tādu izsecināt. arī apgalvojums par aļģēm ir korekts, zivis pašas neaatur omega-3 taukskābes, bet uzņem tās no aļģēm. būtu tikai loģiski un saimnieciski pareizi ražot omega-3 pa tiešo no aļģēm, tur nav nekā slikta. zivis nav nepieciešamas. zazis nekur šajā ieraktā nav propagandējis vegānismu, viņš pelnīti izsmej t.s. uztura speciālistu, kurš tik slikti orientējas tēmās, par kurām izsakās.

kāpēc tev tur rēgojas vegānisma propaganda, tas ir labs jautājums

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 01:03 (saite)
Okej nu tad zazis ir welcomēts atnākt un apgāzt mani pasakot kas bija tas priekšlikums kurš daudziem nepatiks. Ja tas nebija par vegānismu tad es atvainojos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 01:16 (saite)
tava interpretācija, viņa tekstu patvaļīgi interpretējot un devējot par "vegānisma propagandu", bija fundamentāli nekorekta. nesaprotu, kādēļ zazim ir kaut kas "jāapgāž", viņš pateica tieši to, ko pateica. tas, ka tev šajā teikumā rēgojas propaganda, rada iespaidu parbdezinformācijas un viltus ziņu izpaltīšanu, kas ir viena no retajām lietām, kas man šķiet absolūti nepieņemama komunikācijā.
in other words, mani komentāri nav par zazi un viņa izteikumiem, bet par tavu ierakstu, kas sagroza un nepatiesi atspoguļo oriģinālo ierakstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 08:49 (saite)
Nu jā tātad ja man nav taisnība, zazim to ir viegli apgāzt, kur problēma ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 10:41 (saite)
nu jā, tev NAV taisnība ;)
mana problēma = tu izplati sagrozītu informāciju klasiskā fake news līmenī.

savādi, ka atzīt savas kļūdas tev kā zinātniekam nav pieņemami. bet to es piefiksēju jau diskusijā, kurā tu sava argumenta labā izmantoji datus, par kuriem pēc atkārtotiem jautājumiem biji spiests atzīt, ka neko īsti nezini, kaut kur tie cipari bija figurējuši ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 10:47 (saite)
Eksperiments patiesības kritērijs.

Atnāk zazis, pasaka `` nē tas nebija par vegānismu``

un viss, man nav taisnība.

Reku zazis lejāk tusē, galīgi nav problēmas atnākt un pateikt :)

P.S. Viņam gan tur manis minētajā ierakstā ir tags ``vegoon``, tā ir evidence par labu tam ka man ir taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 10:51 (saite)
ok, kuri tieši zazis konkrētā ieraksta izteikumi = vegānisma propaganda?

ja jautājums ir neskaidrs, paskaidroju - iekopē lūdzu tos izteikumus, kur viņš propagandē vegānismu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 10:55 (saite)
tags `` vegoon``

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:07 (saite)
kur ieraksta tekstā parādās "vegānisma propaganda"?

man nācās gūglēt vegoon, urban dictionary says ka tā ir mental illness. kā tas propagandē vegānismu? + tas ir tags, kas neparādās ieraksta tekstā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 11:08 (saite)
Jā nu laikam būs vien jājautā pašam zazim, ir vai nav propaganda, lai atnāk un izstāsta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:16 (saite)
jā, nu laikam tev visur rēgojas zazis un vegānisms tāpat kā lavrovam fašisms ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-05-04 10:56 (saite)
+ zazis atnāk te un pasaka ka NE propagandē vegānismu, viss jautājums izsmelts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2022-05-04 09:32 (saite)
Vegānisms, cik man zināms, ir pozitīva štelle. Fašisms - negatīva. Tāpēc neredzu problēmu, ja kāds daudz kur saskata pirmo, bet savukārt ja daudz kur saskata otro - tad gan tur ir problēma.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 09:39 (saite)
Par fašismu varētu piekrist, bet saukt vegānismu par "pozitīvu štelli" mani būtu visai grūti pārliecināt. Individuālā līmenī, protams, tā ir tikai personīga izvēle (un, līdz ar to, ne mana darīšana), bet to pašu bezmaz varētu teikt arī par Musolīni portreta bučošanu. Viss interesantais abos gadījumos sākas, idejai ieviešoties masveidā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2022-05-04 09:45 (saite)
Nu es neredzu problēmu ne ar vegānismu, ne ar veģetārismu, ne vidusjūras, akmenslaikmeta, vai jebkādu citu "diētu", ne arī ar gaļēšanu vulgaris. Tas viss ir pozitīvas izvēles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 09:49 (saite)
Tieši tā — kamēr tās ir personīgas izvēles, nevis politiskas programmas. Individuālā līmenī mani pilnīgi neuztrauc citu cilvēku dietārie paradumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 09:55 (saite)
Nu jā un individuālā līmenī nav arī nekas traks ha cilvēkam patīk musolīni vai hitlers vai nepatīk ebreji ja vien viņš ievēro likumu un neorganizē vardarbību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2022-05-04 10:02 (saite)
nuja, pilnīgi piekrītu. jāatmet tās politiskās programmas, kuras subsidē amorālas darbības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 10:05 (saite)
Pilnīgi nepiekrītu. Politikai vajadzētu būt maksimāli nošķirtai no jebkādiem jautājumiem par morāli. Also, no sprediķojamā-moralizējamā leņķa vegānismu nevēlos redzēt pat šāviena attālumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-05-04 10:08 (saite)
ō, tad jau gan jau atbalsti krievijas izklaides ukrainā. tīri krievijas politika, rūpējas par savām politiskajām interesēm.

maksājiet paši par dzīvnieku izcelsmes produktiem. nahujam man no saviem nodokļiem tas būtu jādara?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 10:14 (saite)
Gan jau tā paša iemesla dēļ, kādēļ es pieciešu dažādas "Kritiskās masas", motociklistu salidojumus, pilsētas maratonus un gājienus. Sabiedrībā visu laiku izdarām lielākas un mazākas pieciešanas ārpus savas gaumes un interesēm, mīļā miera, stabilitātes un ordnunga labad.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-05-04 10:16 (saite)
pizģec, tu esi tāds main čarakters. :D

kā domā, cik cilvēku tevi un tavas darbības dabon pieciest? ir piecietuši? cik vēl nāksies paciest?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 10:20 (saite)
Maz. Daļēji tieši tādēļ, ka savus personīgos uzskatus par morāli, ēdienkarti, politiku, reliģiju un vēl veselu rindu citu populāru tēmu necenšos prezentēt kā citiem saistošus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-05-04 10:23 (saite)
lol

sasmīdināji, paldies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]az
2022-05-04 10:42 (saite)
appreciate senks ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]az
2022-05-04 10:45 (saite)
1) ok, morālei jābūt nošķirtai no politikas. kā ar ētiku un vērtībām?
2) kam būtu jābūt nenošķirtam no politikas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 10:48 (saite)
Politika tas ir par dažādu vērtību komplektu salāgošanu. Pieskatam lai kāda margināla grupa, piemēram nacisti, vegāni, ticīgie neuzspiež ģenerālajai publikai savas vērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-05-04 10:51 (saite)
  1. No ētikas — iespēju robežās jā, savukārt no vērtībām to īsti nav iespējams nošķirt, jo vērtības visos abstrakcijas līmeņos producē mērķus.
  2. Ekonomikai, karadarbībai un citiem augsta līmeņa varas pielietojumiem. Ar to es nedomāju tādus gājienus, kā brīvā tirgus plānveida kontroli vai iebrukumu citās valstīs realizēšanu, bet tikai to, ka tās ir funkcijas, kuru mijiedarbība politikas līmenī ir reāla un nepastarpināta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:02 (saite)
1. Vērtību definēšana neizbēgami noved pie uzskatu kopas izveides un agri vai vēlu ietekmē lēmumus valences dimensijā, nosakot, kas ir labs/slikts, vēlams/nevēlams, saskanīgs/pretrunīgs esošajām vērtībām.

2. ekonomika. ok.
piena ražotajiem vairs nav izdevīgi ražot latvijā
https://www.tvnet.lv/7506052/razotaji-piena-produktus-latvija-razot-vairs-nav-izdevigi
kādai jābūt poltikai?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-05-04 11:03 (saite)
1. Nu jā un šādu lietu saskaņošana tad arī ir politika
2. Tātad jāatbalsta piena ražotāji no budžeta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:40 (saite)
2. kāpēc no ekonomikas viedokļa mākslīgi jāatbalsta privātas darbības, kas nes zaudējumus? ja šī nozare šobrīd nav konkurētspējīga, tai ir jāreorganizējas un jāpielāgojas mainīgajam tirgum.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-05-04 12:10 (saite)
Vajag radīt vidi, kur ražot uz vietas ir izdevīgi. Mūsu valsts ir akūti nedraudzīga jebkāda veida uzņēmējdarbībai un ražošanai vispār. Ieviest sviestu no Lietuvas vai Polijas ir pilnīgs sviests.;/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 13:12 (saite)
Latvija eksportē krietni vairāk piena produktus nekā importē, mums ir pozitīva tirdzniecības bilance. ja tu vēlies izolēt LV ekonomiku un pārtraukt starptautisko tirdzniecību, tas būs abpusējs process. pajautā kādam ekonomistam, kuram tas būs sāpīgāk, globālajai ekonomikai vai izolētajai Latvijai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-05-04 13:45 (saite)
Kur es teicu ko par izolēšanu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 17:28 (saite)
ja tirdzniecības bilance ir pozitīva, acīmredzot apstākļi vietējai ražošanai ir gana konkurētspējīgi.
raudāt par importa esamību starptautiskas tirdzniecības apstākļos šādā situācijā ir vismaz nesaprātīgi, ja ne klaji muļķīgi. piena produkti nav unikāls resurss uz ko mums ir patents, mums nav iespēju sabotēt tirgu, lai mākslīgi nogrieztu importu un cerētu, ka neviens to nepamanīs, nesapratīs un neveiks pretdarbības. tad mums jāatsakās no visiem līgumiem un priecīgi jāizolējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-05-04 11:09 (saite)
Vai arī vienkārši legāls/nelegāls, kas arī, protams, nav atrauts no vērtībām, bet ir ar to priekšrocību, ka ir noreducēts līdz formālam, funkcionālam minimumam. Manā skatījumā jo mazāk politikas, jo labāk, toties atlikušajai būtu vēlams būt maksimāli efektīvai un savāktai (ko tieši tas varētu nozīmēt praksē, atstāju kā uzdevumu lasītājam).

Par otro — tas ir tik tālu no manas kompetences, ka vispār nebūšu spējīgs atbildēt. Politikai un valsts pārvaldībai (statesmanship) būtu jābūt šīs specifiskās nozares profesionāļu nodarbei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:26 (saite)
kā tiek noteikti/izvēlēti/nozīmēti politikas nozares profesionāļi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 11:27 (saite)
Tas ir atkarīgs no konkrētās valsts iekārtas, tur ir varianti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2022-05-04 11:42 (saite)
iekārtas mainās.
drīkst visu, kamēr to drīkst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2022-05-04 14:03 (saite)
Nav nekāda problēma arī tad, ja indivīdi apvienojas un no savām izvēlēm veido politiskass programmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-05-04 14:05 (saite)
Vai pieņemu pareizi, ka "nav problēma" ir spēkā arī tad, ja tev šīs izvēles personīgi nešķiet "pozitīvas štelles"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mranarhs
2022-05-04 16:01 (saite)
Katram cilvēkam ir tiesības uz pārliecības brīvību un tiesības brīvi paust savus uzskatus; šīs tiesības ietver brīvību netraucēti palikt pie saviem uzskatiem un brīvību meklēt, saņemt un izplatīt informāciju un idejas ar jebkuriem līdzekļiem neatkarīgi no valstu robežām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?