ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-02-21 14:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Feminisms
Aizvien vairāk pārliecinos [no dažādiem nesaistītiem avotiem] ka saprātīgs feminisms ir aktuāls un nepieciešams.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2022-02-21 14:37 (saite)
bļe, nu kā tā var pateikt ;) tipa nesaprātīgs feminisms ir neaktuāls un kaitīgs

jebkuras galējības un marginālijas ir kaitīgas, viss pārējais ģeld ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 14:52 (saite)
Nu, mans atsevišķais uzskats ir ka pašreizējā situācija neatgādina tevis minēto, un šoreiz apsūdzētājiem ir taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 14:57 (saite)
piekrītu un ne brīdi neapšaubu šo tēzi, bet pričom te feminisms un saprātīgums

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 15:00 (saite)
Es vnk atbildēju tev pie sevis uz tavu postu, jo šeit es varu kontrolēt komentārus un iztīrīt mēslus ja uzrodas, citos žurnālos es protams to nevaru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 15:03 (saite)
ā, ok - sapratu! ... var gadīties, pat ļoti ceru, ka nav, bet uz tiem padullajiem kristiešiem es tomēr skatos ar nopietnu aizdomu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 15:06 (saite)
Nu teiksim tā, kristieši mēdz būt padulli bet šis nav par to. Kristietības pretinieki kā labi redzams mēdz būt vismaz tikpat nojūgušies. Jā un nevajag jaukt skeptiķus brīvdomātājus un specifiski kristietības pretiniekus, var būt kristietības pretinieks un vienlaikus galīgi kukū, nonarkojies/ nodzēries utt. Nu un vesela virkne inteliģentu kristiešu arī ir zināmi un t.sk. sc pārstāvēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 15:14 (saite)
atgriežamies pie marginālijām ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 15:15 (saite)
Nu marginālijas ir teiksim Krišjānis savās spilgtākajās izpausmēs, bet arī tas ir vismaz runājams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 15:33 (saite)
uz viņu krīt arī manas vissmagākās aizdomas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-02-21 15:40 (saite)
Aizdomas par tieši ko?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 16:02 (saite)
par snorkes negadījumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 16:03 (saite)
Nedomāju. Kriš. ir fanātiķis bet nav nelietis. Tāds iespaids.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 16:04 (saite)
vajadzēs izmantot iespēju un uzdot tiešu jautājumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-02-21 16:04 (saite)
tas izgājiens drīzāk pēc neopuritāņa izskatās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 16:05 (saite)
emm - eee - a kas tad tie teloši ir? kaut kādi janie pūristi ... man radās iespaids

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 16:07 (saite)
Teloši ir puritāņi klasiskie, konservatīvie, tad vēl ir arī neopuritāņi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 16:21 (saite)
hesus - vēl tagad arī šitas, dzīve ir ērkšķu pilna ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 16:22 (saite)
aga dzīve nav rožu lauks :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-02-21 15:15 (saite)
Mani divi evidences centi: pa nojūgšanās un ieilgstošas citiem miera nelikšanas līniju abi dzimumi ir pārstāvēti samērā līdzīgā apmērā. Neadekvāts pašdisciplīnas un vispārīgas civilizētības daudzums, ne jau tikai SC, ne jau tikai sociālajos tīklos kā tādos.

Protams, šajā gadījumā runa ir par sevi savaldīt nespējīgu tēviņu, līdz ar to lai saņem pēc nopelniem vienalga, kādā griezumā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 15:17 (saite)
Jā, abiem dzimumiem gadās. Runa ir par zināmiem patterniem sabiedrībā kur uz līdzīgu abu dzimumu izpildīšanos skatās drusku dažādi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 17:38 (saite)
Jā. Uz sieviešu izpildīšanos skatās caur pirkstiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 17:46 (saite)
Biežāk notiek pretējais

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 18:13 (saite)
Nē. To var labi redzēt arī tiesas spriedumos pret sievietēm varmākām. Sodi ir mīksti vai vispār tiek scots free. Ziņas par sieviešu narcisu teroru vispār tiek uztvertas ar "da lābi". Ko tad maigais dzimums maz var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 18:21 (saite)
OK, vārds vietā. Attieksmei būtu jābūt vienādai, nekāds ``maigais dzimums`` vai ``tēviņiem drīkst``, dreifs uz abām pusēm ir slikti.

Nu vai piemēram - džeks lielās ka viņam bijušas daudzas partneres => baigais džeks, varonis. Dāma lielās ka viņai bijuši daudzi partneri => palaistuve. Nav korekti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chrono
2022-02-21 16:15 (saite)
Kuras tieši ir problēmas kuras eksistē un kuru risināšanai ir nepieciešams tas saprātīgais feminisms?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 16:18 (saite)
Ja es pareizi sapratu, tad situācija ir tāda, ka vienam dzimumam ikdienā visu laiku ir jāuzmanās, jājūtas ierobežotam, ``pareizi jāuzvedās`` un tml. Tas ir par dzimumu lomām un viņu izpausmi sociumā. Tā ir tā lieta kuru nav izdevies atrisināt, jo to nevar atrisināt pamainot likumus [kas protams arī ir svarīgi un labi ka izdarīts].

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2022-02-21 17:26 (saite)
Es īsti nezinu ko feminisms šo lietu sakarā var darīt, ja neskaita tracināšanu ar sprediķošanu un muļķīgu likumu bīdīšanu, e.g. seksisms reklāmās. Sabiedrības normas ir kaut kas, kas pašas laika gaitā mainās un tās ir mainījušās jau nu diezgan pat pa mūsu dzīves laiku. Vīriešiem arī it kā ir jāuzmanās, lielākā daļa noslepkatovo cilvēku ir vīrieši. Un ko darīt, atgādināt saviem līdzcilvēkiem, ka nogalināt ir slikti? Vai mēs jau tāpat to nezinām? Līdzīgi ar to uzmanīšanos no vīriešiem. Cilvēki kuri ir kretīni nerīkojas kretīniski tamdēļ, ka viņi tic, ka rīkojas labi, viņi lielākoties ļoti labi zina, ka viņu darīto sabiedrība neatbalsta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 17:28 (saite)
Nu tas varētu būt par ``iekšējo`` jeb sabiedrībai normu ātrāku mainīšanos + par labāku/ efektīvāku kretīnu izolēšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 17:43 (saite)
Senākos laikos tāds kakinātājs jau sen būtu izvests publiskā laukumā un dabūjis savas padsmit rīkstes pa muguru. Ļoti efektīva metode kakinātāju nomierināšanai. Šobrīd mums valda morāls relatīvisms un pielaidība pret kretīniem. Katrs pats rad savu morāli tā kā kakinātājam ir tik pat daudz taisnības kā tev vai tiem, kuriem viņš kakina. Šāda tipa a-morāle pie mums atnākusi tieši komplektā ar feminismu un pārējām woke huiņām. Woke a-morāle atbalsta nelietības un nosoda krietnumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 17:47 (saite)
Tas ir viens variants. Otrs variants ir ka šitāds būtu cienījams ģimenes tēvs un saimnieks un neviens neklausītos ko tās bābas tur stāsta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 18:14 (saite)
Tas vienādiņ attiektos uz sievieti matriarhu. Personas ar augstu sociālo statusu ir grūtāk sodāmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 18:17 (saite)
OK labāks piemērs. Dotais tips mums ir dzejnieks mūziķis ah un oh, bet meitenei jāuzvedas kārtīgi, citādi viņa ir nevis ah un oh bet mauka. Nu tb viena un tā pati izpildīšanās, dzimumi dažādi, vienā gadījumā ah un oh otrā gadījumā mauka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 19:04 (saite)
Visi liberāļi ir vienādi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 19:09 (saite)
Nu hvz, cth ir liberālis, Gnidrologs ir liberālis. Vienādi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 20:30 (saite)
Tu ar mb esat totalitāristi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-02-21 22:21 (saite)
Es neesmu. Vaļsirdīgi atzīstu gan, ka neesmu arī liberālis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 23:14 (saite)
Tu šodien nodemonstrēji, ka esi. Man personīgi po. Katram savs Respektē sevi un citus, beidz lavierēt. Es šobrīd principā atbalstītu fašismu, kurš iznīcinātu tevis atbalstīto totalitārismu so whatevz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 23:15 (saite)
Totalitāristi vispār parasti ir par stingru tikumību un visu ko tādu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-22 10:34 (saite)
Kāda starpība. Btw, priekš kam to saki? Tu sev uzskati par netikumīgu? (atzīšanās pedo?)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-23 01:27 (saite)
nesaej balodī

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-02-21 23:21 (saite)
Viss, ko es šodien pateicu, ir tas, ka būtu bijis par operatīvu vakcinācijas un karantīnas programmu realizēšanu tad, kad pandēmiju vēl bija salīdzinoši viegli iegrožot, aptuveni pirms diviem gadiem. Šobrīd gan kanādieši, gan pārējie tikpat labi var pārtraukt ierobežošanas pasākumus, jo nu jau tie ir plāksteris mironim.

Šobrīd galvenos spēkus ir jākoncentrē targetētu pretvīrusu medikamentu izpētei un izstrādei, jo efektīvas ierobežošanas fāze neizdarības, nesadarbības un vispārīga līko roku sindroma dēļ, diemžēl, ir palaista garām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 23:23 (saite)
Nu jā antivirals, tas arī top darīts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-02-22 10:32 (saite)
"Viss, ko es šodien pateicu, ir tas, ka būtu bijis par operatīvu vakcinācijas un karantīnas programmu realizēšanu tad, kad pandēmiju vēl bija salīdzinoši viegli iegrožot"

1) kā tiem būtu bijis jāizpaužas?
2) tā kā vakcinācija neierobežo izplatību, tad ko tas dotu?

"Šobrīd galvenos spēkus ir jākoncentrē targetētu pretvīrusu medikamentu izpētei"

Rietumos ierobežo ivermektīnu, kurš pierādījis sevi par efektīvu Indijā. Izskatās pēc anti-pētniecības, vismaz kamēr tiek bīdīti tikai tie medikamenti, uz kuriem big pharma var labi nopelnīt (piemēram indīgais un neefektīvais remdesvirs).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-02-22 11:16 (saite)
Tiem būtu bijis jāizpaužas jebkādos praktiski realizējamos veidos, kas ir efektīvi dažus mēnešus ilgai vienreizējai cilvēku savstarpējā kontakta un pārvietošanās pēc iespējas pilnīgai apturēšanai, komplektā ar efektīvu saslimušo uzskaiti un apsekošanu (pēdējais labi nostrādāja Singapūrā un Dienvidkorejā, izmantojot labi atstrādātu mobilo programmatūru). Mazie rotaļu lokdauni politiķu darbības imitēšanas nolūkā, protams, bija praktiski bez reāla efekta, nemaz nerunājot par tādiem gājieniem, kā pieejamo preču klāsta ierobežošana.

Tas pats attiecas uz maskām — tām jau no paša sākuma kā minimālo standartu vajadzēja noteikt N95, nevis ļaut divus gadus nēsāt uz zoda nošļukušus kabatas lakatiņus vai desmit reižu izmantotas vienreizējās lietošanas maskas. Apkalpojošajam personālam — cimdus, bahilas un vieglā gala virstērpus ar sejas vairogiem virs maskām. Medicīnas personālam kontaktā ar saslimušajiem — obligātas "himzas" (kas daļēji tika realizēts, bet daudz par maz, vai nu neizdarības iepirkumu jomā, vai kāda cita iemesla dēļ).

Aktīvi un nepārtraukti izmantot EPA N saraksta vai tā ekvivalentos norādītas dezinfekcijas metodes un līdzekļus, tā vietā, lai apslaucītu virsmas ar spirtu vai vispār nedarītu neko. Pievienot minētos dezinfekcijas līdzekļus arī ielu mazgājamo mašīnu ūdens tvertnēm vasaras mēnešos.

Vakcinācijas daļēji samazina izplatību un būtiski samazina smagas saslimšanas varbūtību, tādējādi atslogojot hospitāļus. Vakcināciju uzticēt ne tikai ārstiem, bet arī aptiekāriem, feldšeriem, saasinājumu gadījumos — vetārstiem (te piekrītu [info]extranjero) utt. Vakcināciju vajadzēja sākt tūlīt pēc iepirkuma, prioritizējot riska grupas un darot to paralēli pa kvadrantiem, katrā rajonā uzstādot vairākus mobilos testēšanas un vakcinācijas centrus, līdz ir nosegts maksimāli liels populācijas segments.

Visuresoša detalizētas un uzskatāmas, sekojot svaigākajai evidencei, regulāri apdeitotas, informācijas izplatīšana par visu augstāk minēto, latviešu, angļu un krievu valodās, gan online, gan uzskates lapu un brošūru formā stendos visur, kur var prognozēt blīvāku cilvēku satiksmi. Papildus īsajiem paziņojumiem radio, periodiski veikt publisku pašreizējās situācijas izziņošanu ar norādēm, paskaidrojumiem, brīdinājumiem par dezinformāciju un sabotāžu.

Tas viss, protams, prasītu tādu vietējas koordinācijas un uzņēmības līmeni, kādu nav reālistiski sagaidīt.

P.S. Neatrodu nevienu peer-reviewed pētījumu par ivermektīna efektivitāti COVID-19 ārstēšanā, toties ir sistemātiski pētījumi un metaanalīzes, kur ir secināts pretējais [1][2][3]
P.P.S. Remdesivirs tieši tāpat nav efektīvs šajā profilā, tādēļ arī augstāk izteiktais komentārs par specifiski COVID-19 targetētu pretvīrusu preparātu izstrādi.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8406455/
[2] https://ebm.bmj.com/content/early/2021/05/26/bmjebm-2021-111678
[3] https://academic.oup.com/cid/advance-article/doi/10.1093/cid/ciab591/6310839

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-22 11:48 (saite)
Empīriskas evidences vs farmas kūrēti peer review (kamēr citi cenzēti un pētnieki iznīcināti). Hmm.. kuri gan varētu būt ticamāki.
Tāpat ir zero evidenču par izplatības mazināšanu. In fact ultrawax valstis slimo kā trakas. Par slimības atvieglošanu arī tas ir tikai šī brīža naratīvs, jo iepriekšējie meli tomēr sabruka. Pierādījumu tam īsti nav.

Ja c ir sezonāls kārtējais koronavīruss starp daudziem citiem, tad vienīgais ceļš ir ar to sarast, izstrādājot dabisko imunitāti, kas ir efektīvāka, nekā imūnsistēmu drāzoši cloth shots.
Bet dabiski, šis viss nekad nav bijis par veselības aprūpi kā to pierāda kanāda, austrālija, vācija, itālija etc. Iekšējā ienaidnieka manufaktūrēšana un iegansts ieviest permanentus ārkārtas mērus. Mēs šo esam redzējuši, bet izliekamies neatceramies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]3koma14vs007
2022-02-22 14:25 (saite)
Ir pilnīgi svaigs video, kur Kanādas premjera vietniece - finanšu ministre vienā lakoniskā frāzē to skaidri un neslēpti pasaka: "...pandēmija un tās ierobežojošie pasākumi ir mūsu iespēju logs valsts pārvaldes un politiskajai pārveidei...".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-22 21:43 (saite)
Tātad atkārto tieši to pašu, ko teicis viņas un Trudō sensejs, Klauss Švābs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-02-21 17:48 (saite)
+ kā tu lasīji runa ir par saprātīgu feminismu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 18:15 (saite)
Tu neesi atpakojis kas tas ir un ko tu konkrēti gribi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 18:18 (saite)
Tas ir attieksme pret indivīdiem primāri kā pret suverēnām saprātīgām personām + vienādas expektācijas no indivīdiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 19:04 (saite)
Un? Kas tev traucē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 19:09 (saite)
Man otra dzimuma cilvēki stāsta ka viņiem traucē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 20:30 (saite)
Un ko tu gribi pasākt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 23:00 (saite)
Nu kā minimums informēt, tiesa gan citi to labāk par mani dara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-21 23:16 (saite)
Mēs dzīvojam informācijas laikmetā. Visa informācija jau ir pieejama. Tātad ko tu konkrēti VĒL gribi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 23:19 (saite)
OK. Ja pieejama, tad nākamais solis ir izdarīt secinājumus no viņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-02-22 11:49 (saite)
Nu dari. Kurš tev traucē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2022-02-21 18:53 (saite)
viņš sieviešu solidaritāti sauc par feminismu - es saku, tas ir normāls pingvīnisms! kas grib to var saukt par feminismu - pretnis ir viens, kopēja fronte

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 18:54 (saite)
lai gan reducēt to uz vīrišķis parastais var tikai marginālis ... kāpēc tā? tāds arī bija mans pirmais puksts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-02-21 18:55 (saite)
Nepareizi. Tas ir par visu saprātīgo personu solidaritāti pret dzimumlomistiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 19:14 (saite)
es pievienojos! pret pret, bet nesaucu sevi par feministu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 19:15 (saite)
Nu negribi nesauc kāda starpība

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2022-02-21 19:16 (saite)
paga, tas ir ko tu tikko kā pateici? dzimumlomisti, pričom te dzimums, pretnis ir pretnis un slims cilvēks ir slims cilvēks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-02-21 19:17 (saite)
OK, tad tev mājasdarbs - pārlasi vēlreiz topiku:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2022-02-21 19:18 (saite)
bļe, atkal problēmas risināmas, ne risinājumi ;) karoč es atbalstu meitenes! malači, cerams rezultēsies!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?