(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Jul. 21., 2014 | 05:05 pm

Pamodelēsim situāciju - 4.oktobrī Saeimas vēlēšanās uzvaru gūst SC un, "prezidenta" atbalstīts, Ušakovs kļūst par premjeru. Kā jums liekas, cik ilgi Latvija ar šādu valdošo partiju un šādu premjeru būs NATO dalībvalsts?
Ir, protams, iespēja to nepieļaut, bet jautājums smags - par ko oktobrī balsot "latviešu" vēlētājam? Nacionāļi nav apspriežams jautājums. ZZS - tāpat. LRA? Par Vienotību, tur pamatīgi strīpojot personāžus, jo tā arvien vairāk sāk atgādināt Tautas partiju tās ziedu laikos? Dažam labam, kā jau pieredzēts, uz šī fona kā alternatīva šķitīs SC - galu galā viņi taču iestājas par taisnīgu sociālo nodrošinājumu, ekonomisko izaugsmi, mieru starp kaimiņvalstīm un tautu draudzību, ko pierāda krietni ar latviskiem uzvārdiem papildinātais saraksts (Leiškalns, Peters u.c.). Un vai nav tieši pareizā laikā sanācis Nilam izšķirties no savas krievu meitenes, lai brūtētos ar kārtīgu un jauku latviešu meiteni, kura draudzējas ar Broku no NA, kura nesaskata neko sliktu 9.maija pasākumos utt.? Vienīgā iespējamā kļūda pret potenciālajiem latvju vēlētājiem varētu būt nesenā Nila publiskā lepošanās ar līgumu ar "Vienoto Krieviju" kā stiprāko SC punktu. Un varbūt, varbūt vēl kāds ne-rīdzinieks atcerēsies, cik solidārs un taisnīgs vēl pirms pāri mēnešiem bija Nils, nosakot dažādas braukšanas maksas rīdziniekiem un "pārējiem". Bet tautas atmiņa, kā zināms, ir neiedomājami īsa.
Bail, ka oktobrī nāksies "savu sirdsapziņu salocīt četrkārtīgi, lai tā ielīstu vēlēšanu urnā".
Tags:

Link | piemet pagali! | Add to Memories


Comments {23}

François Pignon

(bez virsraksta)

from: [info]pinjons
date: Jul. 21., 2014 - 05:51 pm
Link

Stulbākais ir tas, ka no topoša piedāvājuma nav mazāka ļaunuma par Vienotību. Vienlaikus balsojot par viņiem tas būs kā signāls viņu špricei, ka viss ir štokos un var turpināt rullēt tādā pat garā. Mīļo Sīrupiņ, ko man tagad darīt?

Atbildēt


Laba doma

(bez virsraksta)

from: [info]laba_doma
date: Jul. 21., 2014 - 06:13 pm
Link

1. SC uzvara absolūti negarantē, ka Ušaks būs premjers un ka viņi vispār būs valdībā.
2. SC reitings Ukrainas notikumu kontekstā krīt, un šis pats konteksts savukārt mobilizēs latviešus.
3. SC pārvilinātie leiškalnveidīgie latviešu vēlētājam izraisa tikai riebumu (krieviem arī - viņi latviešu uzvārdus svītro principa pēc).
4. SC iestājas tikai par korupciju, meliem un rusifikāciju; pārējais ir pasakas lētticīgajiem (ne viņiem programmas, ne personāžu).
5. Ušaka sievu maiņai diezin vai būs kāda ietekme, bet ja arī būs, tad drīzāk negatīva, jo atgrūdīs konservatīvāku vērtību piekritējus.
6. Par ZZS un NA piekrītu - tie nav varianti. Šlesers, Repše un Sudraba vēl jo mazāk.
7. Visi laikus apskatāmies pases derīguma termiņu un vēlēšanu dienā dodamies balsot par Vienotību, no kuras svītrojam visus, kas nepatīk, un liekam plusiņus tiem, kas patīk. Svītrošana/plusošana ir pārāk zemu novērtēts instruments, kā vēlētājs no vienas partijas var uztaisīt pavisam citu.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 21., 2014 - 06:25 pm
Link

1. Es jau teicu - "pamodelēsim"
2. Mobilizēs latviešus-vēlētājus vai latviešus - politiķus?
3. Daļai latviešu riebumu, bet nedrīkst aizmirst par otru daļu.
4. Piedod, šeit es mazliet sasmējos - jā, protams, tev taisnība - "pārējais ir pasakas lētticīgajiem". Bet cik ir aitu un cik suņu vai ganu ganāmpulkā? T.s. lētticīgie jeb, es teiktu tie, kam ir problēmas ar kritisko domāšanu (par ko šodien Šlāpins iekš Satori), veido masu.
5. Skat. punktu nr.4
6. No comments.
7. Tev taisnība - instruments labs, bet arī svītršana/plusošana arī prasa zināmu spēju kritiski izvērtēt, kas, savukārt, saistās ar iedziļināšanos "piedāvājuma" klāstā".

Man liekas, Tu pārāk labi domā par "vidējo vēlētāju". Vai arī es pārāk slikti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


François Pignon

(bez virsraksta)

from: [info]pinjons
date: Jul. 21., 2014 - 06:44 pm
Link

Nebūdams SC fans, nevaru nepiezīmēt, ka klišejiska SC nodiršana ir ne mazāks kritiskās domāšanas trūkums, kā nekritiska fanošana par Ušakovu.
Rīgas domes opozīcijas impotence, nespējot konstruktīvi kritizēt un iepriekšējo Rīgas domē pie šprices esošo saimniekošana (uz kuras fona Ušakovs objektīvi nav nemaz tik smags gadījums) arī ir iemesli, kādēļ Ušakovs joprojām ir mērs.
Un nevajag lolot salīdzinošas ilūzijas par tā saucamajām "latviešu partijām" - tādi ZZS Latviju pārdos ka nemetās (atceramies Lembja čomošanos ar Ru vēstnieku). Par NA (kuru ideālā valsts iekārta ir kaut kas ļoti līdzīgs Putina Krievijai) ar viņu pērkamo spici nemaz nerunājot.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 21., 2014 - 06:59 pm
Link

"Klišejiska nodiršana" - nopietni? Šķiet, tieši tika izcelts SC pr darboņu meistarība - es viņiem pie algas pieliktu.
Ilūzijas par "latviešu partijām"?
Interesanti, kur tieši Tu to visu saskatīji šajā tekstā? Bišķi salmu vīrs Tev te sanāca.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


François Pignon

(bez virsraksta)

from: [info]pinjons
date: Jul. 21., 2014 - 07:07 pm
Link

Par "klišejisku nodiršanu" un "ilūzijām par latviešu partijām" - tas bija nevis par tavu, bet gan par [info]laba_doma komentāru.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


François Pignon

(bez virsraksta)

from: [info]pinjons
date: Jul. 21., 2014 - 07:12 pm
Link

Un ja par SC izredzēm vēlēšanās - Ukrainas notikumu iespaidā viņu popularitāte mazinās. Tas starp citu ir netiešs apliecinājums tam, ka SC elektorāts nemaz nav tik monolīta disciplinēta prokrieviska masa, kā to ne viens vien cenšas pasniegt. Tādēļ neredzu iemeslu panikai.

Atbildēt | Iepriekšējais


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 21., 2014 - 07:17 pm
Link

Ou, sorry in that case! My bad.

Atbildēt | Iepriekšējais


Laba doma

(bez virsraksta)

from: [info]laba_doma
date: Jul. 21., 2014 - 06:47 pm
Link

Pretēji Ušaka sacītajam, ir maz ticams, ka SCam ir kaut cik nozīmīgs latviešu elektorāts. Cik par viņiem balsoja agrāk (pirms sāka zvejot latviešu balsis), tik par viņiem balso arī šobrīd (absolūtos skaitļos). Ja kādās vēlēšanās viņiem tomēr ir labāki rezultāti, tad visdrīzāk tāpēc, ka latvieši ir slinkojuši un nav gājuši balsot. Tāpēc vidējā latviešu vēlētāja kritiskās domāšanas spējas šajā gadījumā ir otršķirīgs jautājums; galvenais ir - piedalīties. Pavisam ideāli - balsot par partiju, kas būs skaidri pateikusi, ka nebiedrosies ar SC. Savukārt prātīgākie tad saplusos un sasvītros, kā vajag.

Atbildēt | Iepriekšējais


judging the mice

(bez virsraksta)

from: [info]rasbainieks
date: Jul. 22., 2014 - 12:39 am
Link

aha, svītrotākā vienotības deputāte mūrniece izgājšreiz ar visu svītrotību aizgāja uz urrā

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Laba doma

(bez virsraksta)

from: [info]laba_doma
date: Jul. 22., 2014 - 10:23 am
Link

Ne Vienotībai, ne Mūrniecei tas par labu nenāca.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

(bez virsraksta)

from: [info]rasbainieks
date: Jul. 22., 2014 - 11:22 am
Link

un vēlētāja pārliecībai par to, ka plusošana un mīnusošana kaut ko nozīmē, arī

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Laba doma

(bez virsraksta)

from: [info]laba_doma
date: Jul. 22., 2014 - 12:30 pm
Link

Uz to brīdi, kad vēlētājs tika nostādīts fakta priekšā, jā; ilgtermiņā, kad sāka ienākt šādas rīcības augļi, tieši otrādi.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]fedrs
date: Jul. 21., 2014 - 06:20 pm
Link

Palūdz dakterim kaut ko pret histēriju!

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 21., 2014 - 06:25 pm
Link

Jā, jā - man tas Dzemdes trakums. Gaidu rindā pie Rudzīša kunga.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]amatieris
date: Jul. 21., 2014 - 07:13 pm
Link

Šodien gņilka tviterī haju sacēla. Pilnīgs neadekvāts, gandrīz jau vatņika līmenis.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 21., 2014 - 07:20 pm
Link

Gņilka?

Atbildēt | Iepriekšējais


almighty_j

(bez virsraksta)

from: [info]almighty_j
date: Jul. 21., 2014 - 08:28 pm
Link

Man gan viegli. Nekādu pārdomu, nekādu dilemmu, nekādu diskusiju NA un basta.
Un tiem, kam pretenzijas, kā parasti - čemodan, vokzal, roģina.

:)

Tā jauki, mīlīgi un pūkaini.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 22., 2014 - 12:33 am
Link

Prieks par Tevi.

Atbildēt | Iepriekšējais


indulgence

(bez virsraksta)

from: [info]indulgence
date: Jul. 22., 2014 - 09:57 am
Link

Man domāt, ka Latvija ar šādu valdošo partiju un šādu premjeru būs NATO dalībvalsts ilgi un dikti.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 22., 2014 - 12:54 pm
Link

Kā tieša saite starp Krievijas Federāciju un NATO tb - lai NATO mazāk pīkstētu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


indulgence

(bez virsraksta)

from: [info]indulgence
date: Jul. 22., 2014 - 09:55 pm
Link

Pirmkārt, Nils lieliski saprot, ka pat Latvijas premjers ir pārāk sīka vienība, lai ko tādu noteiktu. Otrkārt, es visnotaļ skeptiski raugos uz viņam piedēvēto vēlmi nodot Latviju Kremļa skaujās un kļūt par divgalvu ērgļa pavalstnieku. Viņš itin labi apzinās, ka labāk būt ievērojamam čiekuram mazā, taču suverēnā valstī, nekā sīkam pašvaldības ierēdnītim milzu impērijas nomalē, kuru neviens, izņemot pāris viņa pašvaldības pensionāres, galvā neņem, kuram jāklanās visu "no centra" atbraukušo klerku priekšā, un kuru jebkurā brīdī var no amata nosviest Maskavas ieceltais gubernators. Kurš tad labprātīgi atteiksies no barojamās siles? Var, protams, viņam piedēvēt visu, pat zīdaiņu ēšanu brokastīs, taču saprāta trūkumu viņš līdz šim nav izrādījis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Jul. 22., 2014 - 11:34 pm
Link

Saprāta viņam gana - par to Tev taisnība - un pat pāri paliek.

Atbildēt | Iepriekšējais