:
atceros, pēc Bella Biljarda Pusdesmitos izlasīšanas es savām LKA kursabiedrenēm deklarēju, ka tā ir visadekvātākā 20. gs. grēksūdze, ko gadījies sasatapt. nu es atzīstu, ka esmu kļūdījies. adekvātākā 20. gs grēksūdze ir Koyaanisqatsi. un, protams, Filips Glāss ir vismaz ercenģelis, ja ne
Comments
|
es vairāk par filmu. saudtraku biju dzirdējis jau sen atpakaļ (līdzīgi kā ar Trainspotting)
(Reply to this) (Parent)
|
režisors ir Džefrijs Redžio, bet Glāsa mūzik šajā filmā īpaši neatšķiras no divdesmit trīsdesmit citiem viņa sacerējumiem
(Reply to this) (Thread)
|
pirmkārt man šis ir pēdējais Glāsa sacerējums pirms mešanās popsas vilinošajās pseidominimālisma orbītās. otrkārt kā kinomjūzika
(Reply to this) (Parent)
|
— Knock Knock.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Philip Glass.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Knock Knock.
— Who's there?
— Philip Glass.
(Reply to this) (Parent)
Jā. Bells mūsdienās nepelnīti aizmirsts. Tas nebūt nebija vienīgais lieliskais gabals. Kā sauca to, kur bija vecmāmiņa ar asinīm urīnā?
Izrunājot filmas nosaukumu, izklausās pēc "Ko-Jānis-sacīja?"
vieglāk atcerēties, ja atmiņa švaka. Man patika filma, lai gan vidū tur kaut kas bija par daudz izstiepts, bet varbūt tas tāpēc, ka skatījos 2os naktī.
vieglāk atcerēties, ja atmiņa švaka. Man patika filma, lai gan vidū tur kaut kas bija par daudz izstiepts, bet varbūt tas tāpēc, ka skatījos 2os naktī.
|
nu vopšem noskatījos. baigi uzdeva pa nervu nezinu vairāk tas glāss vai filma vai kas. nē es negribu neko komentēt vopšem paldies
(Reply to this) (Parent)