Bāc!! Tikko redzēju, šķiet, stulbāko reklāmu no tām stulbajām, kuras esmu redzējis! Tik paklausieties: Divas kafijas pupiņas (pēc balss un izmēriem spriežot, atšķirīga dzimuma, tb vīr. un siev.) savā starpā maigi bubina par to cik ta īsti viņiem ir bērnu. Neviens no šiem lāga to nezina, bet vīrietis lēš, ka (IEKLAUSIETIES)aptuveni (!!!) burciņa (!!!), uz ko sieviešpupiņa prasa vai LIELĀ !!!!!!!!!!! Tad kadrs drusciņ mainās un fonā parādās lielā "Jacobs" šķīstošās kapijas bundža. Un tā vēl būtu tikai puse bēdas! Sieviešpupiņa prasa (ibio, man trūkst texta):"Vai sāksim jaunu (burciņu - red.)?"
Varbūt ka`ds jautās par ko es tā cepjos... Ir divi iemesli: 1) lai cik dīvains tips es kādam varētu likties, bet patiešām garšo šķīstošā kafija. Bet ja es redzu reklāmā, ka divas afigenna lielas kapijas-šķīstošās bundžas tiek pagatavotas no 2 (!!!!!!) pupiņām, nu gribi negribi tas liek aizdomāties par to f**** ķīmiju ko es ar to šķīsteni dzenu savā organismā, 2)ibio, es saprotu, ka dikti sūdīgi mūsu tēvzemē ar to demogrāfisko līkni, bet ko šādas reklāmas māca mūsu jau tā izvirtušajai un dzimumsakaros neizvēlīgajai jaunatnei .... Jautājums, uz kuru atbilde jāuzdod pašam izvirtušajai/-jai jaunietim/-tei ( :) ). Un tā būtu 1/2 no punkta 2)! Ņemot vērā to, ka LV ir kaut kādā dziļā bagātāko ES valstu topa pakaļa, padomājiet, kas notiks, ja visi mēs taisīsim vismaz 2 bundžiņas pēcnācēju.... Nu, iedomājieties? Baili nepalika? Man palika, es tā negribu, un negribu tādas reklāmas!
Saldus jums visiem sapņus un neaizmirstat par "plānotu dzimstību" un augstvērtīgu produktu lietošanu savā uzturā!
Ar cieņu, ExVoto Āmen
|