|
[Jan. 21st, 2014|02:51 pm] |
No tāda kā pusnomiedža mani izrāva uztvres perifērijā pašilierējies neticams attēls. "Izkliedētais skatiens" ir mana interešu sfēra, bet te pa A-10 stendu, centrālā, publiskā vietā izlikta persona, kas pamatīgi šķielē uz iekšu. Un vēl piedevām nevis vienkārši reklamē kaut kādu "ziedo acu operācijām" žēlakciju, bet gan ne vairāk, ne mazāk kā kosmētiku. pūderkrēmu. uz ģīmja, kas ir, emm 'nestandarta'.
iespaids bija tik pamatīgs, ka, izkāpjot pieturā, nācās paieties atpakaļ, lai pārliecinātos dabā, ka tas nav gļuks. Ģīmis tiešām šķībs. Tiesa, nevis kā disabled people empowering akcija, bet gan vienkārši sašķiebies plakāts un tā izraisīts efekts pie noteikta apskates leņķa.
pie vizuālajiem gļukiem, kas ievieš mūsu daiļajā dzīvē nelielas korekcijas uz "citādi daiļā" pusi ir galerijā Centrs esošais reklāmas plakāts, kur - vismaz es - kādu laiku skatījos un nespēju noticēt, ka tādā sexy pozā, publiskā reklāmā brīvi izmantota persona ar disability - vienu normālu un vienu distrofisku kāju - lai tikai pēc brīža atskārstu, ka tās taču gaismēnas spēles un manas uztveres sviests.
trīs lietas labas lietas - Rīgas lidostā ir reklāmplakāts ar seksīgu beibi, kurai, ja skatienu kādam izdotos pacelt augstāk par izaicinošo pupturi, var ievērot, ka acis ir savstarpēji ļoti atšķirīgas. Nu tik ļoti, ka uz vnk grimasi to nenorakstīt. Bet šitas efekts ir gana populārs; līdzīgi kā asimetriskie pupi
|
|
|