Pilota memuāri.

Kas lētāks - zirgs voj mašina?

Kas lētāks - zirgs voj mašina?

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
...Sapirku rezerves daļas (ķēde - Ls4, Shimano analogs pēc skata, zobi - Ls7. Oriģinālie, melnie Shimano). Un tikai tad, visu sarēķinot, iesita kā ar mietu pa pieri!!!!!!! LDz (Latvijas dzelzceļš) un PV (Pasažieru vilciens) VAR IET DILLĒS!!!!!!! SPĒLE IR BEIGUSIES!!!! Ja viens turp-atpakaļ brauciens defaultā izmaksā 2Ls, tad pie diviem braucieniem atpelnās ķēde, vēl pie 3-4 ir arī zobrati.

Rau, aprēķini:

Distance - 30km vienā virzienā, biļetes cena 1Ls (+ bagāža, ja ved velli līdzi). Kopējā distance - 60km. Pieņemot, ka nopietna līmeņa apkope ar ķēdes un zobratu maiņu jātaisa ik pēc 800-850km ar manu braukšanas stilu, sanāk, ka 850km/60km=14,6 jeb 14 pilni braucieni. Savukārt 14 braucieni ar vilcienu maksātu Ls28 + bagāža. Domāju, komentāri lieki. Ja vēl īpaši rūpējas par vellīti un netrako, nestaipa ķēdi, u.c., var izspiest pat 1000km & vairāk. Tā, ka - visu labu, dzelzceļa satiksme. Suck my... rear derailleur!!!!!! :P
  • Par apkopi neliekos ne zinis iekams ķēdei nav vismaz 2000km. Parasti gan ķēde to pasaka pati. :))
    • Eu, tiešām!? Kā Tev tas izdodas un kādu ķēdi liec? Cik zinu, tad pēc 2000km būtu jāmaina jau pilnīgi viss - sākot ar mazajiem pārslēdzēja zobratiņiem un beidzot ar priekšējiem zobratiem/klaņiem..

      Anukastāsti!!!
      • Man velomehs liek kaut kādas sram ķedes, parasti par kādiem 5-7 Ls. Pēc teorijas dzirdēts, ka optimāli ir to mainīt ik pēc 1500km, lai maximāli ilgi saglabātu kaseti un zobratus asus, bet praksē jau nav arī tik traki, ka pēc 2000 viss uzreiz ir slikti(neiet runa par maximas velo). Ar XT kaseti šā kā tā var ~2 sezonas nobraukt. Viss ko vajag ir tikai mazliet pacietības tajos periodos, kamēr jauna ķēde 'uzsēžas' uz iebrauktas kasetes/zobratiem un viss turpinās. Pagājšziem vispār kādus 3000km nobraucu ar 1 ķēdi, bet toreiz gan kasete bija krimināli nojāta, tāpēc griezu tikmēr, kamēr sāk lekt pāri. Pārslēga mazie zobrati gan nekad nav likuši par sevi manīt. Nav vienotas ekonomijas matemātikas šeit - tikai dažādi detaļu materiāli, dažādas cena-kvalitāte attiecības, dažādas pieejas un brakšanas stili. Ar vilcienu var Ukrainā vai Kreivijā braukāties, bet nejau šeit:D
  • Neierēķināji pārtikas cenu - lai pedāļus mītu ir vairāk čīzburgeru jāēd nekā vilcienā sēžot.
Powered by Sviesta Ciba