man šobrīd ir kristalizējies, uz ko būtu jābalsta Latvijai-pievilkšanas reklāmas, jo ir tādas lietas, kuru "vecajās" ārzemēs nav -vairs vai vispār, vai arī ir 50X dārgāk. pirmā un galvenā lieta ir no Mairitas Solimas sērijas - nekur, patiešām nekur nav tik kvalitatīva un lēta un mūsdienīga skaistumkopšanas industrija. zinājāt, ka Briselē pedikīrs ir divreiz dārgāks un nekvalitatīvāks, tāpat arī frizieri. otrais - mistiskās pieredzes laukos. pirts sieviņas, ekstrasensiņi, zāļu tantiņas. trešais - akadēmiskā mūzika. tas ir tiešām kaut kas ekskluzīvs, ko var dzirdēt mūsu operā un pat visparastākajos lielās un mazās gildes koncertos. nu jā, pašu lielāko valstu pašās dārgākajās koncertzālēs var dzirdēt kaut ko līdzīgu, bet ne jau visi to var atļauties, pat 'ārzemēs'. bet viss minētais nozīmē, ka šīm pievilkšanas kampaņām jābūt ļoti specifiski mērķētām uz šaurām auditorijām - kas tomēr ir pietiekami plašas, lai Latvija varētu kaut ko uzvārīt. pag, nemetieties man virsū tagad. es padomāšu un uzrakstīšu pamatotāk.