savaadi, bet neesmu nobastojis nevienu pashu matemaatiku. un shii probleema par sho konkreeto teemu valda ~pusklasee. Un ir pat taadi, par kuriem es briinos, ka arii vinji vareetu nerubiit.
Trigonometrija nav nekāda puķītes. Es vispār matemātikā pēc būtības nesaskatu nekā sarežģīta. Visu noteiktā secībā var iemācīties bez problēmām ;) Es matanalīzes grāmatā patstāvīgi esmu ticis jau gandrīz līdz otrajai nodaļai.
hihi, a tu sarežģītus kd uzdevumiņus esi pildījis? es kad mājasdarbus pildu, man parasti arī viegli liekas, kontroldarbos ir tā švakāk :) un zini, ir, ir puķītes. kad zin, tad viss liekas viegli :) gan jau ka man pavasarī, kad būs atkārtošana visam tam, tas viss kā murgs pārākais liksies :)
nu nu ;) tu mani nebiedē. bet nu es nezinu, kādi uzdevumi ir kontroldarbos, jo mums to skolā nemāca. mums skolā pēc programmas nav paredzēta matemātiskā analīze. un trigonometrija ir zemā līmenī, tāpēc nu ņemos cik varu pats. bet nu nevajadzētu būt traki, jo centralizēto eksāmenu es biju spējīgs uzrakstīt vasaras pēdējās dienās, tāpēc pārāk neesmu satraucies par savu stāvokli ;)
ehh, būtu man viņi saglabāti tie darbi, atnestu Tev, bet izmetu jau :( Bet nu man skolā parasti ir kādā brīdī šausmas par kādu no kontroldarba uzdevumiem, jo gadās kaut kas nezināms agrākā vielā, kaut kas gaužām elementārs, bet viss, bez tā nevar sarisināt :(
Bet nu kam tad tev matemātika būs vajadzīga tik augstā līmenī turpmākajā dzīvē? :) Tu taču neiesi uz eksakto nozari. Bet nu man gan jāsāk baidīties par savu pēcpusi pēc tā, ko tu man pateici. Nu vismaz konkrēti tu mani esi iebaidējusi, jo pašreiz uz doto situāciju neesmu atradis neko tādu no tās vietas, ko mācamies, neesmu atradis neko tādu, ko es nevarētu atrisināt, bet tagad konkrēti sāku baidīties, jo nebiju iedomājies, ka jāskatās nedaudz tālāk par savu degungalu ...
Nestreso :) es varētu tev atnest kladi, bet man pašai viņu pa brīdim vajag un tagad man viņa ir skolā un rīt tur rādīties nebūtu prātīgi :( a kas īsti ir otrā nodaļa grāmatā? es vairs neatceros :(
Otrā nodaļa matemātiskās analīzes grāmatā (V daļa) ir par funkcijas atvasinājumu. Bet nu sākas tikai ar funkcijas pieauguma definīciju un to es pirms kāda laika jau biju mācījies pats, tāpēc nāksies tikai atsvaidzināt atmiņu.
Es par funkcijas pieauguma definīciju neko diži vairs neatceros, es tik atceros, ka nu jā, ar tām deltām varēja tur atvasināt, bet tas bija tik šausmīgi ilgi un nevajadzīgi, ka formulas rullē daudz vairāk. Nu jā, bet man skolā pēdējais kontroldarbs bija par pārliekuma punktu un ekstrēma punktu noteikšanu pēc otrās pakāpes atvasinājuma.
Es esmu pārskrējis tikai pāri vispārīgām lietām, lai saprastu, ko fizikas grāmatās raksta. Uzmetu aci robežām, atvasināšanai un integrēšanai pirms kāda laika, bet tagad esmu sācis mācīties to sīkāk, lai vispārīgi funkcijas varētu rullēt cauri un visu labi saprast. Bet nu cik man liekas, tad skolotāja to ne īsti labi saprot, tāpēc es domāju, ka mana apņemšanās ir pietiekoši sakarīga ;)
O jā. Man tā pati problēma. Neciešu es mācīties mājās - lasīt kaut kādus ūberkultūras pārsātinātus tekstus. Tāpat viss aizmirsīsies pēc ļoti īsa laika un paliekošās zināšanas man jau ir pietiekoši plašas par kultūru. It kā esmu aprobežots, bet nu ...
mani šodien literatūra nokaitināja. ar visu dziļo filosofiju, kurā es saskatu tikai un vienīgi ūdens liešanu. nu, vismaz tajā, ko bija jālasa mums. kaut kādu ūberkruto domu arī uzģenerēju. bet man tā doma pie vienas vietas.
Skolā šodien nebija mana diena. Filosofijas skolotājs nebija īsti apmierināts ar to, ka es pateicu, ka filosofija pēc būtības neatbilst maniem uzskatiem un viss, kas te stundās notiek ir tukšu salmu malšana. Un vēl ķīmijas skolotāja arī sadusmojās, jo es sāku pie sevis dungot: "A nam vsjo ravno, a nav vsjo ravno!" ... un vēl arī literatūrā nokaitināju skolotāju visu laiku aizmugurē klausoties mūziku un viņa teica, ka ievāks visiem klades. pēdējo minūšu laikā uzmetu četras tēzes un nodevu. bet vispār mums literatūra ir samērā interesanta, jo literatūra tiek saistīta ar politiku un pastāvošo iekārtu (20. gs. sākums) ... nu nekas pārāk interesants nav, bet tomēr kaut kas labāk par lietā ūdens lasīšanu ;)
filosofijas stundas man kaut kā patīk. vienīgi ne tad, kad tās ir 2vas pēc kārtas. mums skolotāja laba. mums vēl ir arī tādas stundas kā politika un tiesības un arī lietišķā etiķete. pēdējās 2vās ir baigi laba skolotāja. savulaik politiku mācīja loģikas učuks, bet dēļ neeksistējošās izģlītības viņš bija spiests aiziet. vot tas bija gudrs vecis. prieks bija ar viņu diskutēt.
ja mums mācītu kaut ko tik sakarīgu kā, piemēram, politika un tiesības un vēl lietišķo etiķeti, tad es būtu priecīgs. bet nu filosofijas učuks man patiesi riebjas, jo nedaudz truls viņš ir. runā par filosofijas un matemātikas/fizikas saikni, ko man nākas bieži vien iebilst, ka šī matemātiskā vai fizikālā doma nav pareiza ;)
matemātikā un fizikā viss ir strikti noteikts. a filosofijā var lidināties un tā arī neko nepateikt. imho filosofijai ar eksaktajām lietām nav nekādas saistības. pat loģikai sastāv tikai no 1/3 matemātikas. pārējais ir valoda.
triganometrija kiks ees ;) dazhi to saprot kaa 2x2 , bet ja neesi starp vinjiem reekjinies ka buus mehaaniski jaapilda kameer aizies automaatika :) eksii 20-30% shitaa prieka parasti bija.