fotografija - Post a comment
|
| ||||
Es personīgi neredzu iemeslu neņemt, ja patīk. Tā servisa padarīšana tāda kā piekasīšanās, jo nu nav taču tā, ka ja kaut kas notiek, jāmet ārā. Visas štelles, ja nu tomēr kaut kas gadās praktiski vienmēr atrisinās pēcgarantijas periodā pie Nāras meistariem par ļoti demokrātiskām summām, izņemot tos gadījumus, kad jāpasūta kaut kas. Piemērs iz dzīves: Apmēram 4 gadus atpakaļ notika man negadījums ar Olympus E-300 spoguleni. Tā bija ar CF kartes ligzdu. Un samīcīju kontaktus vienreiz, praktiski veselu nebija palicis. Olympus serviss teica, ka atjaunot nav iespējams, jāmaina iekšējā plate, kas man izmaksātu 150-200ls (precīzi neatceros). "Nāras" Ivars atdzivināja visus CF ligzdas kontaktus par 40. Secinājums tāds, ka bieži vien šādi servisa centri ir sliktāki par pieejamām alternatīvām un nevajag uz tiem baigi iespringt. |
fotografija - Post a comment
|